۰
plusresetminus
در بازدید از موزه سینما مطرح شد:

سینمای ایران در سوریه طرفدار زیادی دارد

موزه سینمای ایران میزبان هیاتی از کشور سوریه شد.
سینمای ایران در سوریه طرفدار زیادی دارد
 به نقل از روابط عمومی موزه سینما، ایمن الاخرس مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی کشور سوریه در بازدید از موزه سینمای ایران که عصر ۳ دی ماه انجام شد، گفت: خوشحالم ایران را از نزدیک می‌بینم و توانستم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان ایشان از نزدیک دیدار کنم. سینمای ایران با توجه به قدمتی که از سال 1900 تاکنون دارد در دنیا شناخته شده است. همچنین سینمای ایران در میان مردم سوریه به واسطه جهانی شدنش و کارگردان های خوبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.
وی افزود: در حضورم در ایران از شهرک سینمایی دفاع مقدس نیز دیدن کردم ، این شهرک برای ساخت فیلم‌های سینمایی تجهیزات بسیار خوبی دارد و طبق مذاکراتی که با رییس سازمان سینمایی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم مقرر شد یک شهرک سینمایی مشترک با کمک ایران در سوریه بسازیم و برای ساخت از تجربیات ایران در این زمینه استفاده کنیم.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی سوریه در بازدید از موزه سینما بیان داشت: از دیدن موزه سینما به وجد آمدم؛ می‌توانم بگویم که به معنای واقعی موزه است زیرا در آن همه خاطرات سینمایی یک هنرمند را می‌توانیم ببینیم. امیدوارم دوباره بتوانم به ایران سفر کنم و از اماکن فرهنگی آن به ویژه موزه سینما دیدن کنم چرا که یکی از مکان‌هایی است که از دیدن آن بسیار خوشحال شدم و این خانه فرهنگی زیبا برای همیشه در ذهنم باقی می‌ماند.
گفتی است، این هیات که از کشور سوریه آمده بودند از بخش های مختلف موزه سینمای ایران بازدید کردند.
  https://cinemaideal.ir/vdci.3arct1a3ybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما