۰
plusresetminus
بعد از کناره‌گیری پیمان قاسمخانی

ژوله و مهراب قاسمخانی پشت دوربین روزی روزگاری مریخ

ژوله و مهراب قاسمخانی پشت دوربین روزی روزگاری مریخ
بعد از کناره‌گیری پیمان قاسمخانی از کارگردانی سریال «روزی روزگاری مریخ»، امیر مهدی ژوله و محراب قاسمخانی در ساخت دو قسمت از این سریال با محسن چگینی به عنوان کارگردان همکاری کردند.
به گزارش فیلم‌نیوز، «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی مشترک پیمان قاسمخانی و محسن چگینی پخش خود را به شکل مشترک از پلتفرم‌های «نماوا» و «فیلیمو» شروع کرد. بعد از پخش سیزده قسمت از این سریال قاسمخانی از کارگردانی این سریال کنار‌کشید و از قسمت چهاردهم فقط نام محسن چگینی در تیتراژ ابتدایی به عنوان کارگردان قید می‌شد و پیمان قاسمخانی فقط به عنوان سرپرست نویسندگان در پروژه حضور داشت.
در ادامه قسمت‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم هم به کارگردانی مستقل محسن چگینی تولید و پخش شد، اما در قسمت هجدهم امیر مهدی ژوله که به عنوان بازیگر در مجموعه حضور داشت نامش به عنوان کارگردان در تیتراژ ابتدایی در کنار نام چگینی قرار گرفت. قسمت نوزدهم و بیستم مجموعه را هم چگینی به شکل مستقل کارگردانی کرد و در قسمت بیست ویکم باردیگرترکیب کارگردانان این سریال دستخوش تغییر شد و اینبار محراب قاسمخانی به عنوان کارگردان نامش در تیتراژ ابتدایی کنار نام چگینی آمد.
با انتشار قسمت یست ویکم ، چهارکارگردان در ساخت سریال روزی روزگاری مریخ مشارکت داشتند که در این میان محسن چگینی به عنوان نفر ثابت حضور داشته به استثنای 6 قسمت مابقی قسمت‌ها را با مشارکت پیمان قاسمخانی ، محراب قاسمخانی و امیر مهدی ژوله ساخته است.
سریال «روزی روزگاری مریخ» با بازی ویشکا آسایش، سام درخشانی، امیرنوروزی، الناز حبیبی، امیر کاظمی، عبدالله روا و… سه شنبه‌ها از طریق دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» منتشر می‌شود.
  https://cinemaideal.ir/vdch.qnit23nw6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما