۰
plusresetminus
احتمال تولید فصل دوم

پایان باز «خونسرد»

سریال «خونسرد» جمعه 25 آذر به پخش قسمت هجدهم و مشخص شدن فرجام کار دکتر «کسرا کیان» به پایان رسید، پایانی باز که زمینه را برای ساخت فصل دوم مهیا ساخت.
پایان باز «خونسرد»
به گزارش فیلم‌نیوز، «خونسرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی روی الگوی اصلی سریال آمریکایی «دکستر» ساخته شده بود، بعد از 18 قسمت به پایان رسید. پایان سریال به گونه‌ای رقم خورد که احتمال ساخت ادامه آن وجود دارد.
ماجرا درباره یک متخصص پزشکی قانونی به نام کسرا بود که رابطه نزدیکی با پلیس داشت. او به واسطه جایگاه محکمش در اداره آگاهی و همچنین قرار گرفتن در معرض پرونده‌های مختلف، تصمیم گرفته بود نقش مصلح اجتماعی را ایفا کند و مجرمانی که به صورت قانونی مجازات نمی‌شوند را به سزای اعمالشان برساند.
نکته قابل توجه به پیشینه زندگی این شخصیت برمی‌گشت. کسرا در ظاهر آرام و صبور بود و رفتاری موجه با همسرش داشت  اما به خاطر ظلم‌هایی که در کودکی از ناپدری دیده بود و هیچ‌وقت نتوانسته بود قتل مادرش توسط ناپدری‌اش را ثابت کند، معتقد بود قانون نمی‌تواند به طور کامل عدالت برقرار کند و خودش باید وارد میدان شود.
سریال پیچیدگی‌های زیادی داشت و در هر قسمت روی یک پرونده که عمدتا درباره خشونت‌هایی مرتبط با زنان بود دست می‌گذاشت. در کنار ماجراهای هر پرونده، ما با اتفاق‌هایی در خانواده کسرا و گذشته او هم مواجه می‌شدیم.
نهایتا با اینکه راز کسرا به عنوان یک قاتل زنجیره‌ای توسط دوست قدیمی‌اش که بازپرس پرونده‌های همین قتل‌های زنجیره‌ای است، فاش می‌شود، اما دیالوگ‌های اثرگذار کسرا در قسمت پایانی درباره وجود حفره‌هایی در قانون و نرسیدن کامل حق به حقدار باعث می‌شود که این مسئله مهم در ذهن مخاطبان به طور کامل به پایان نرسد.
در صحنه پایانی سریال، شخصیت رعنا را می‌بینیم که قدم در راه کسرا می‌گذارد و احتمالا از این به بعد به شیوه خودش از مجرمانی که از  مسیر قانونی به جرمشان رسیدگی نمی‌شود دادخواهی می‌کند.
درباره اینکه سریال ادامه پیدا می‌کند یا خیر توضیح دقیقی داده نشد اما پایان سریال به همین صورت باز گذاشته شد تا شاید روزی فصل دومی درکار باشد و اینبار یک زن در جایگاه مجازات کننده افرادی قرار بگیرد که قانون به راحتی از کنار جرم‌هایشان می‌گذرد.
خونسرد به کارگردانی امیرحسین ترابی با بازی امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان‌نژاد، فرخ نعمتی و … از 28 مرداد منتشر شد و بعد از چهار ماه به پایان رسید.
  https://cinemaideal.ir/vdcd.90x2yt0nka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما