۰
plusresetminus
سارا بهرامی تاکنون پنج سریال در شبکه خانگی بازی کرده است اما بهره ای که باید از آن ها بدست نیاوردهاست از همین رو میتوان او را یک بازنده مطلق در عرصه شبکه خانگی دانست.
موفق در سینما، ناموفق در نمایش خانگی

 سارا بهرامی نقش هایی کوتاه در چند فیلم بازی کرد تا این که با پیشنهاد جلیل سامان برای سریال پروانه مواجه شد. او در این سریال خوش درخشید و مخاطبان زیادی با چهره و نامش آشنا شدند. پرده نشین دیگر سریال موفق اوست که سال 93 روی آنتن رفت. بهرامی سال 95 در ایتالیا ایتالیا به عنوان جدی ترین تجربه سینمایی خود حضور یافت اما درخشش واقعی او در سینما به یک سال بعد و فیلم دارکوب برمی گردد که برای آن سیمرغ جشنواره فجر بدست آورد. بهرامی کمی بعد در کمدی هزارپا بازی کرد؛ بازی قابل قبولی ارائه داد و موفقیتش تداوم یافت. سارا بهرامی بازیگر پرکاری است که همزمان در سینما، تئاتر و سریال های خانگی حضور دارد اما بهره ای که باید از سریال های خانگی بدست نیاورده است. در ادامه مروری داریم بر بازی او در 5 سریالی که در شبکه نمایش خانگی بازی کرده است.

خون سرد | کارگردان : امیر حسین ترابی | محصول : 1401

تازه ترین سریالی است که سارا بهرامی در آن بازی کرده و در قسمت های جدید «خون سرد» نقش او پررنگ شده است. این سریال داستان یک دکتر (امیر آقایی) است که می خواهد یک تنه به مصاف «آدم بدها» برود. کاراکتر بهرامی تعقیبش می کند و دکتر او را مزاحم خود می داند… . ورود بهرامی به زندگی دکتر توام با ویژگی هایی است که از شخصیت های فم فتال (اغواگر) سراغ داریم. با این حال به چند دلیل این رفتارها به کمک کاراکتر نیامده تا جایی که می توان گفت تبدیل به یکی از نقاط ضعف «خون سرد» شده است. دلیل اصلی به نوع رفتار و گفتار تصنعی بازیگر برمی گردد که مخاطب نمی تواند با انگیزه های کاراکتر ارتباط برقرار کند. شاید گفته شود چون همه ماجرا یک نقشه بوده، بهرامی فاصله ای میان آن چه باید باشد و آن چه هست، انداخته. این استدلال پذیرفتنی نیست چون مخاطب به عنوان ناظر، چیزی از نقشه قبلی نمی داند و باید مثل شخصیت دکتر تحت تاثیر قرار بگیرد. نه مخاطب و نه دکتر اما نمی تواند شخصیت را بپذیرد.
درمانگر | کارگردان : امین حسین پور | محصول : 1401

سریال کوتاه «درمانگر» چندی پیش عرضه شد و توانست توجه طیف زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند. بهرامی در این سریال نقش یک زن بیمار و روان پریش را بازی می کند که سرگذشت او به شکل معمایی روایت می شود. حیف که سریال کوتاه بود و نام «درمانگر» سر زبان ها نیفتاد. اگر چنین می شد، سارا بهرامی هم بهره ای کامل از این سریال می برد و مثل بسیاری از ستاره های زن، طعم تحسین و «دیده شدن» توسط یک سریال را می چشید.
حرفه ای | کارگردان : مصطفی تقی زاده | محصول : 1400

سال پیش سریال حرفه ای در شبکه خانگی توزیع شد که همه شرایط برای دیده شدن سارا بهرامی در آن فراهم بود. قصه با محوریت سیروان خسروی پیش می رفت که به طور حرفه ای آدم می کشت و کسی نمی دانست هدفش چیست. در نهایت مشخص شد پشت این همه جنایت، زنی قرار دارد که بهرامی نقش او را بازی می کرد. او تا زمامی که ماجرا لو نرفته بود در قامت بانویی مهربان حاضر شد و در قسمت های آخر رویی دیگر از خود نشان داد. حرفه ای اما نام بهرامی را سر زبان ها نینداخت و بازی اش بعد از پایان سریال به فراموشی سپرده شد.
کرگدن | کارگردان : کیارش اسدی زاده | محصول : 1398

«چند جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند و این سرآغاز رفاقت میان آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش آدرنالین از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی شده‌است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.» این خلاصه داستان را نوشتیم تا ماجرای کرگردن را به یاد آورید. سارا بهرامی در این سریال پربازیگر نقش رها (نجمه) را بازی می کرد. در یک بخش دختری پر جنب و جوش بود که در رشته پارکور فعالیت می کند و در بخش دیگر دختری افسرده حال. کرگردن هم در نهایت به کام بهرامی نبود و برغم بازی قابل قبول، نام بازیگر و سریال فراگیر نشد.
ساخت ایران 2 | کارگردان : برزو نیک نژاد | محصول : 1397

اولین سریال خانگی بهرامی، تلخ ترین تجربه او از این مدیوم است. نه ساخت ایران 2 موفق بود و نه ستاره های پرشمار آن. بهرامی نقش دختری به نام پریسا را بازی می کرد که شخصیت او یادآور دخترانی است که هم و غم شان رسیدن به یک زندگی لاکچری است و برای این منظور همه سلاح های خود را بکار می بندند. ساخت ایران 2 آن قدر ضعف داشت که داد برخی بازیگرانش هم در آمد. بهرامی برای ارائه شخصیت از کلیشه هایی مثل حرکات سر و نوع خاص حرف زدن و … استفاده کرد که این تلاش ها در نهایت محکوم به شکست بود…. چه سرنوشتی در انتظار سارا بهرامی به عنوان یک بازیگر مستعد در شبکه خانگی است؟
منبع: فیلم نیوز
 
https://cinemaideal.ir/vdcb.9b5urhbw8iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما