۰
plusresetminus
چه کسی حقیقت را نمی‌گوید؟!

مدیر نسیم: بحرانی شرایط سفر نداشت

بحرانی: 50 روز پیش انصراف داده بودم
مدیر نسیم: بحرانی شرایط سفر نداشت
درباره حذف برنامه جناب‌خان از جام‌جهانی قطر، اظهارنظرهای کاملا متفاوتی شنیده می‌شود. با وجود اینکه محمد بحرانی ماجرای ممنوع‌الخروجی‌اش را رد کرده و گفته 50 روز پیش، از ساخت برنامه برای جام‌جهانی قطر انصراف داده، مدیر شبکه نسیم از دشواری نقل و انتقال جناب‌خان به قطر در کنار نبود شرایط سفر بحرانی صحبت به میان آورده است.
به گزارش فیلم‌نیوز، محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم امروز (شنبه 21 آبان) در گفت‌وگو با ایسنا درباره منتفی شدن برنامه جناب‌خان در جام‌جهانی قطر گفته: «از آنجا که باید عروسک را به قطر منتقل می‌کردیم، این مسئله دشوار بود و در نهایت هم اتفاق نیفتاد.»
او در ادامه توضیح داده: «قبل‌تر قرار ما اجرا در فضای استودیویی خاص خودمان بود که تحت کنترل بود اما حضور خارج از استودیوی متناسب‌سازی شده، کار سختی برای ما بود و در نهایت پیش نیامد. آقای بحرانی هم یکی از عواملی بودند که شرایط سفر نداشتند اما خود انتقال عروسک و عروسک‌گردانی در آن ایام هم مشکل بود.»
خوش‌رو درحالی از مهیا نبودن شرایط سفر محمد بحرانی به عنوان یکی از گزینه‌های منتفی شدن این برنامه صحبت به میان آورده که بحرانی گفته بود پنجاه روز قبل، از حضور در این برنامه انصراف داده.
چند روز پیش پس از انتشار خبرهایی از ممنوع‌الخروج بودن محمد بحرانی و ضبط پاسپورت او در فرودگاه، او در این باره توضیح داد: «حدود هفت ماه برای پیش تولید این برنامه زمان صرف شده و مدت ها بود در تلاش برای برنامه ای بودیم که در ایام جام جهانی بتوانیم میهمان خانه های مردم باشیم. مراحل تولید هم خوب پبش رفت ولی از پنجاه روز پیش و همزمان با اتفاقات اجتماعی ایران، اعلام کردم که تمایلی برای پخش این برنامه در این روزها که حال مردم خوب نیست ندارم و از آن انصراف دادم.»
نکته قابل توجه اینکه فرید نیکجو، تهیه‌کننده برنامه هم چند روز پیش دلیلی کاملا متفاوت برای منتفی شدن برنامه آورد و گفت: «ما به لحاظ زمان‌بندی دچار مشکل شدیم و ساخت این برنامه عملاً منتفی است .برای این ویژه‌برنامه که قرار بود در شبکه نسیم به تولید برسد آیتم‌هایی طراحی شد و بخشی از این آیتم‌ها باید در قطر با حضور عروسک جناب خان تصویربرداری می‌شد اما زمان‌بندی برنامه به لحاظ موضوعات و آیتم‌سازی دچار مشکل شد.»
هنوز مشخص نیست علت منتفی شدن برنامه جناب‌خان در جام‌جهانی چه بوده است؟ انصراف و عدم همکاری بحرانی یا ممنوع‌الخروج بودن او؟ نبود زمان کافی برای آیتم‌سازی یا دشواری نقل‌وانتقال جناب‌خان به قطر؟ باید دید در ادامه شاهد چه اظهارنظرهای جدیدی خواهیم بود.

  https://cinemaideal.ir/vdci.parct1av5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما