۰
plusresetminus
پروژه تازه زوج مشهور هالیوود

واکین فینیکس مقابل دوربین پاول پالیکوفسکی

واکین فینیکس و رونی مارا دو بازیگر مطرح هالیوودی به پروژه جدید سینمایی «جزیره» ساخته کارگردان لهستانی برنده اسکار پاول پالیکوفسکی پیوستند.
واکین فینیکس مقابل دوربین پاول پالیکوفسکی

، این پروژه که بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود، داستان یک زوج آمریکایی جذاب در دهه ۱۹۳۰ را دنبال می کند که به تمدن پشت می کنند تا بهشت شخصی خود را در جزیره ای متروک بسازند. با این حال، رویای آنها طبق برنامه پیش نمی رود، وقتی یک میلیونر که با قایق تفریحی خود از آنجا عبور می کند، ناخواسته آنها را به یک موضوع رسانه‌ای پرطرفدار تبدیل می کند و یک کنتس اروپایی خودخوانده نیز با برنامه هایی برای تصاحب جزیره و ساختن یک مکان لوکس وارد می شود.

 فینیکس و  مارا زوج هالیوودی قرار است در این فیلم سینمایی در نقش‌های اصلی مقابل دوربین پالیکوفسکی  بروند.
فیلم «آیدا» ساخته پاول پاولیکوفسکی در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) شد و این فیلمساز در سال ۲۰۱۹ نیز برای آخرین فیلم سینمایی خود «جنگ سرد» نامزد شاخه کارگردانی آکادمی شد. 


«گلن باسنر»، مدیرعامل کمپانی «FilmNation» که پخش این فیلم در آمریکا را برعهده دارد،درباره این فیلم گفت: «پاول پاولیکوفسکی یکی از بزرگترین فیلمسازان کنونی جهان است با روایت داستانی از حسادت، خیانت و قتل، دقیقاً همان فیلمی را ساخته که همه ما برای برگرداندن تماشاگران به سینما به آن نیاز داریم.» https://cinemaideal.ir/vdcj.me8fuqeatsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما