۰
plusresetminus
ساخته جدید علیرضا معتمدی

چرا گریه نمی‌کنی؟ در سائوپولو

یک فیلم ایرانی دیگر هم به جشنواره «سائو پائولو» دعوت شد
چرا گریه نمی‌کنی؟ در سائوپولو

 



فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» ساخته علیرضا معتمدی در چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سائو پائولو» در کشور برزیل نمایش داده می‌شود.
به گزارش ایسنا، فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم سائو پائولو در کشور برزیل اعلام شد و فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی در بخش رقابتی کارگردان‌های جدید این رویداد سینمایی پذیرفته شده است.
«چرا گریه نمی‌کنی؟» داستان مردی‌ است که توانایی گریه کردن را از دست داده است و باران کوثری، هانیه توسلی، فرشته حسینی، مانی حقیقی، علی مصفا، لیندا کیانی، امیرحسین فتحی، نهال دشتی و علیرضا معتمدی بازیگران این فیلم هستند.
طبق اعلام پیشین، «تا فردا» ساخته علی عسگری، «تصور کن» به کارگردانی علی بهراد و «ملخ» ساخته فائزه عزیزخانی دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در بخش رقابتی کارگردان‌های جدید هستند.
همچنین فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی، «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی و «خرس نیست» از جعفر پناهی در بخش «چشم‌انداز بین‌الملل» جشنواره سائو پائولو به نمایش گذاشته خواهند شد و مستند«جمعه می‌بینمت رابینسون» ساخته میترا فراهانی و محصول مشترک ایران، فرانسه، سوئیس و لبنان هم به مناسبت بزرگداشت «ژان لوک گدار» فیلمساز بزرگ فرانسوی در این جشنواره به روی پرده می‌رود.
چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم سائو پائولو از تاریخ ۲۰ اکتبر تا دوم نوامبر (۲۸ مهر تا ۱۱ آبان) با نمایش ۲۳۱ فیلم از ۶۰ کشور جهان برگزار می‌شود. https://cinemaideal.ir/vdci.rarct1ayqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما