۰
plusresetminus
ابراز امیدواری کارگردان سریال «۸۷ متر» به پخش آن در سال جاری

کیانوش عیاری: اصلاحات را انجام دادم تا «۸۷ متر» مجوز پخش بگیرد

کیانوش عیاری: اصلاحات را انجام دادم تا «۸۷ متر» مجوز پخش بگیرد
کیانوش عیاری گفته اصلاحات سریال «۸۷ متر» درحال انجام است و به زودی تحویل شبکه می‌شود. او ابراز امیدواری کرده که امسال بالاخره طلسم آن بشکند و بتواند روی آنتن ببرد.

کیانوش عیاری، کارگردان سریال «۸۷ متر» گفته با وجود اصلاحاتی که روی سریالش انجام شده اما از آماده کردن آن برای پخش دلسرد نشده. او به تسنیم گفته: هیچ‌وقت در کار کم‌فروشی نکرده‌ام و دنبال ساخت کاری بوده‌ام که برای مردم آگاهی‌دهنده و لذت‌بخش باشد.

او گفته: اصلاحات در حال انجام است و به زودی تحویل شبکه می‌شود. اما درباره پخش نمی‌توانم زمانی را اعلام کنم بستگی به نظرِ دست‌اندرکاران دارد.

عیاری گفته در «۸۷ متر» روی یکی از موضوعات مبتلا به جامعه دست گذاشته و داستان آن به خیل عظیمی از پرونده‌های قوه قضائیه، به مستغلات و مسکن‌هایی برمی‌گردد که سر بسیاری به واسطه آگاه نبودن به مباحث حقوقی، کلاه رفته است.

او توضیح داده: با ساخت این مجموعه تلویزیونی و پرداختن به چنین سوژه‌ای، دنبال این بوده‌ایم که حداقل با آگاه‌سازی رسانه‌ای، چند درصد از این مسئله و مشکلات کاسته شود و از این جهت می‌تواند کاملاً کاربردی باشد

عیاری ابراز امیدواری کرد که قفلِ پخش نشدن سریال «۸۷ متر» بالاخره امسال شکسته شود و حاصل تلاش‌های بازیگران و عوامل این مجموعه تلویزیونی روی آنتن تلویزیون دیده شود. https://cinemaideal.ir/vdcc.0qia2bqpxla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما