۰
plusresetminus
اسفند پرترافیک ستاره‌ها در شبکه نمایش خانگی
با شروع توزیع سریال «می‌خواهم زنده بمانم» از امروز و رونمایی از دو سریال «گیسو» و «هیولا» تا اواسط اسفند، تعداد سریال‌های شبکه نمایش خانگی، در آن واحد به هفت عدد خواهد رسید. توزیع هفت سریال در طول هفته، بی‌سابقه است و شرایط جدیدی را میان پلتفرم های آنلاین رقم خواهد زد. «هفت صبح» نگاهی داشته به زمان و روزهای پخش این سریالها در طول هفته که بخش هایی از آن را میخوانیم:

♦️جمعه‌ها/«خوب، بد، جلف» و «سیاوش»
جمعه‌ها همزمان دو سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» و «سیاوش» توسط دو پلتفرم آنلاین به اشتراک گذاشته شود.

♦️دوشنبه ها/ «قورباغه،» و «می خواهم زنده بمانم»
سریال «قورباغه» که تا اینجا ۹ قسمت آن بارگذاری شده در دوشنبه ها و از امروز هم سریال «می‌خواهم زنده بمانم» در این روز پخش خواهد شد که رقابت میان دو پلتفرم را در این روز به اوج خواهد رساند.

♦️چهارشنبه‌ها/ «ملکه گدایان» و« گیسو»
اولین قسمت «ملکه گدایان» از چهارشنبه، ۱۷ دی، در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و به نظر می‌ رسد احتمالا زمان انتخابی برای بارگذاری سریال «گیسو» هم روزهای چهارشنبه باشد. در این صورت جمعه‌ها، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها، دو سریال بارگذاری خواهد شد.

♦️شنبه ها/ توزیع احتمالی «هیولاها»
با توجه به زمان انتشار سریالها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و جمعه به احتمال زیاد فصل دوم سریال «هیولا» باید در یکی از روزهای شنبه، یکشنبه یا سه شنبه باشد و چون بخش مهمی از مخاطبان هر دو پلتفرم رو جمعه سریالهای خود را تماشا کرده‌اند احتمال پخش در روز شنبه کمی بالاتر است، هر چند که زمان دقیق پخش قسمت اول این سریال معلوم نیست.

♦️نوروز/تداوم توزیع سریال‌ها
در سال‌های قبل، با شروع تعطیلات نوروز، توزیع سریال‌های شبکه نمایش خانگی متوقف می‌شد و بعد از پایان تعطیلات مجددا توزیعشان به جریان می‌افتاد و خلأیی دوهفته‌ای به وجود می‌آمد. امسال اما گویا ماجرا متفاوت است.

با پخش سریالها در ایام نوروز، روزهای ۲۹ اسفند، ۵ و ۱۲ فروردین سه قسمت از «سیاوش» بارگذاری خواهد شد. روزهای ۲ و ۹ فروردین هم دو قسمت از «قورباغه» بارگذاری می‌شود و اگر «گیسو» هم چهارشنبه‌ها توزیع شود، روزهای ۴ و ۱۱ فروردین این سریال را هم خواهیم دید.

از آنطرف هم سه قسمت از «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، دو قسمت از «می‌خواهم زنده بمانم» و دو قسمت از «ملکه گدایان» را هم در ایام نوروز خواهیم داشت. ضمن اینکه سریال «هیولا» هم توسط هردو پلتفرم بارگذاری می‌شود و دو قسمت از این سریال هم در تعطیلات خواهیم دید.
  https://cinemaideal.ir/vdcfivd0aw6dj.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما