۰
plusresetminus
پس از مرگ ری لیوتا مطرح شد

پشیمانی «اسکورسیزی»

«مارتین اسکورسیزی» با ادای احترام به «ری لیوتا» گفت: طرح‌های زیادی برای همکاری دوباره او داشته اما متاسفانه هیچ یک از این پروژه‌ها به سرانجام نرسید.
پشیمانی «اسکورسیزی»

 


به گزارش ایسنا، «مارتین اسکورسیزی» در مطلبی که در گاردین منتشر شده با یادآوری همکاری با «ری لیوتا» بازیگر نقش «هنری هیل» در فیلم تحسین‌شده «رفقای خوب» در سال ۱۹۹۰، از عدم همکاری با این بازیگر که چندی پیش در ۶۷ سالگی درگذشت، ابزار پشیمانی کرد.
«اسکورسیزی» در این باره گفت: «ما برنامه های زیادی داشتیم که دوباره با هم کار کنیم، اما زمان‌بندی همیشه مشکل‌ساز بود و یا این که پروژه کاملاً مناسب او نبود. اکنون از این موضوع متاسفم. وقتی رِی را به عنوان وکیل طلاق در فیلم «داستان ازدواج» تماشا کردم، احساس می‌کردم در این مقطع دوباره باید با او کار کنم تا جاذبه حضورش را کشف کنم، چرا که او بسیار متفاوت از بازیگر جوان و باهوشی بود که در زمان فیلم «رفقای خوب» ملاقات کرده بودم. کاش این فرصت را داشتم که یک بار دیگر او را می‌دیدم تا بگویم چقدر همکاری‌امان برایم ارزشمند بود اما حالا امیدوارم که این موضوع را بداند».
اسکورسیزی در بیانیه‌ای که پس از خبر درگذشت «لیوتا» برای هالیوود ریپورتر ارسال کرد، نیز عنوان کرده بود: «او یک بازیگر بسیار با استعداد، ماجراجو و شجاع بود. ایفای نقش هِنری هیل در فیلم «رفقای خوب» کار سختی بود، زیرا این شخصیت دارای جنبه های مختلف و لایه‌های بسیار پیچیده بود و "ری" تقریباً در تمام صحنه‌های این فیلمبرداری طولانی و سخت حضور داشت و کاملاً مرا شگفت زده کرد و من همیشه به کاری که با هم در این فیلم انجام دادیم افتخار خواهم کرد».
«ری لیوتا» که در فیلم‌هایی چون «رفقای خوب»، «میدان رویاها» و دیگر فیلم‌ها و همچنین در تلویزیون شخصیت‌های قدرتمند و ماندگاری خلق کرد، ششم خرداد ماه در هتلی در جمهوری دومینیکن، جایی که مشغول فیلم‌برداری یک فیلم بود، درگذشت. 
«لیوتا» نخست به خاطر بازی در نقش «جوی پرینی» در سریال «دنیایی دیگر» پس از ایفای نقشی کاملاً متفاوت در داستان جنایی کمیک «چیزی وحشی» در سال ۱۹۸۶  شناخته شد اما بیشتر شهرت وی بخاطر بازی در نقش «هنری هیل» در فیلم تحسین‌شده «رفقای خوب» ساخته «مارتین اسکورسیزی» در سال ۱۹۹۰ کسب شد. او یک سال قبل آن نیز برای بازی در فیلم «سرزمین رویاها» در نقش شخصیت «جو جکسون» یک بازیکن بیسبال مورد توجه قرار گرفته بود.  https://cinemaideal.ir/vdci.qarct1apqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما