۰
plusresetminus
او‌ درباره همکاری با رضا دُرمیشیان گفت: «دُرمیشیان در طول ساخت فيلم براي رسيدن به خواسته‌هايش با حساسيت بسيار زيادی كار می‌كرد و همچنين تلاش زيادی می‌كرد كه از اعتقاداتش در فيلم نزول نكند.» 
با تماشای فيلم «مجبوريم»بر سر دوراهی اجرای قانون مدون و اجرای قانون انسانی قرار می‌گيرید
.
فاطمه معتمدآریا بازیگرسینما به بهانه فیلم «مجبوریم» تازه ترین ساخته رضا دُرمیشیان در گفت و گو با روزنامه اعتماد گفت:«مخاطب با تماشای فيلم «مجبوريم »بر سر دوراهي اجرای  قانون مدون و اجرای قانون انسانی قرار مي‌گيرد. چون قانون مدون لزوما منطبق بر ملاحظات انسانی نيست.»
فاطمه معتمدآریا که در «مجبوریم» نقش یک دکتر زنان را ایفا می‌کند،درباره نقشش گفت:«دكتر پندار دكتر زنان است؛ هم قدرت آفرينش دارد و هم گاهي همه‌چيز را ازدست می‌دهد.در جامعه، آفرينش حالش را خوب مي‌كند اما وقتي بی‌عدالتی را در جامعه می‌بيند آفرينش‌ها هم نمی‌تواند حالش راخوب كند.من فكر می‌كنم دكتر پندار هم مثل جامعه امروز ما حالش بد است.» 
او‌ درباره همکاری با رضا دُرمیشیان گفت: «دُرمیشیان در طول ساخت فيلم براي رسيدن به خواسته‌هايش با حساسيت بسيار زيادی كار می‌كرد و همچنين تلاش زيادی می‌كرد كه از اعتقاداتش در فيلم نزول نكند.» 
بازیگر «مجبوریم» در ادامه گفت:«فيلم «مجبوريم» با تعريف قصه گل بهار، تماشاگر را به چالش و فكر دعوت مي‌كند و به او می‌گويد كه دقت كن فيلم چه موضوعی را مطرح مي‌كند و در اين معضل، خودت را جاي كدام شخصيت فيلم می‌گذاشتی و چه تصميمی می‌گرفتی؟ شايد جالب باشد بدانيد كه در نمايش‌های خارجی فيلم «مجبوريم» 90 درصد كسانی كه فيلم را می‌ديدند به ما مي‌گفتند اگر ما بوديم همان كاري را می‌كرديم كه دكتر پندار می‌كرد. چنين ديدگاهی از سوی مردم دنيا برای من جالب بود. جداي از قانون‌ستيزی متوجه شدم مردم به زندگی بهتر و نگاه برتر به زندگی اجتماعی اهميت می‌دهند.»
معتمدآریا در پایان گفت:« معتقدم عنصری به نام سينما در هر جای جهان به قلب‌هاي انسان‌ها چسبيده است. هركسی به اندازه خودش از سينما بهره می‌برد.سينما هم برای مردم آن سرزمين جايي ندارد و از بين می‌رود. من فكر مي‌كنم اين روزها فقط اوضاع سينما بد نيست بلكه زندگی ما حالش خوب نيست. جامعه ما و آدم‌های آن حالشان بد است و اين به همه آسيب مي‌زند. مي‌دانيد نگران چه آدم‌هايي هستم؟ آن كسی كه تا كمر داخل سطل آشغال خم می‌شود و برای خودش چيزي پيدا مي‌كند آدم‌های آبرودار و محترمی كه سال‌های سال براي اين مملكت زحمت كشيدند اما الان برای گذران زندگی دچار بحران هستند، غمگينم می‌كند. با اين همه معتقدم فقط سينما حالش بد نيست؛ سينما هم مثل جامعه ما حالش بد است.سينما می‌تواند و بايد حال مردم را خوب كند اما همانطور كه گفتم به نظرم سينما هم مثل جامعه امروز ما حالش بد است.» https://cinemaideal.ir/vdcc.sqia2bq1pla82.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما