۰
plusresetminus
از دوشنبه بیست و دوم فروردین شروع می شود

شبکه خانگی به «نوبت لیلی» رسید

پخش نخستین سریال شبکه نمایش خانگی روح اله حجازی با نام «نوبت لیلی» از دوشنبه بیست ودوم فروردین و ازطریق پلتفرم «نماوا» شروع می شود.
شبکه خانگی به «نوبت لیلی» رسید


بعد از شروع پاندومی کرونا و تعطیلی سینماها، بعضی از کارگردان ها مسیرشان را به سمت شبکه نمایش خانگی کج کردند دست به سریال سازی زدند. سید روح الله حجازی هم بعد از ساخت فیلم «روشن» و آماده سازی آن برای حضور در جشنواره سی و نهم فیلم فجر، تصمیم گرفت تا فیلمسازی را در عرصه شبکه خانگی ادامه دهد. او به همین منظور پروژه‌ای به نام «نوبت لیلی» را وارد فاز تولید کرد. این سریال جز کارهای پر بازیگری است که حالا بعد از گذشت نزدیک به یکسال از شروع تولیدش، آماده نمایش شده است.

« نوبت لیلی» که درگونه معمایی-راز آلود دسته بندی شده داستان دختری است به نام «لیلی» که از طریق کتابی مرموز درمی یابد که او و خانواده اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند. حالا لیلی قصد دارد با رمزگشایی از کتاب و دست یافتن به تابلوی ارزشمندی که از نیاکانش به ارث رسیده، دست به انتخابی سرنوشت ساز بزند.

نقش لیلی را در این سریال «پردیس احمدیه» بازی می کند و حمید فرخ نژاد هم عهده دار یکی دیگر از نقش های اصلی است. او پیش از این در دو فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» با حجازی همکاری کرده بود. مریلا زارعی هم دیگر بازیگر اصلی «نوبت لیلی» است او در حال حاضر سریال «جیران» را در حال پخش دارد. مهران غفوریان هم بعد از بازی متفاوت در سریال های «قورباغه» و «خاتون»، در این مجموعه هم عهده دار یک نقش جدی است. محمد امین شعرباف که پیش از این با نقش «سروش» در سریال «قورباغه» معرفی شده بود در این سریال بازی دارد تا «نوبت لیلی» با ترکیبی متفاوت آماده پخش شود. https://cinemaideal.ir/vdcg.n9xrak9qupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما