۰
plusresetminus
دلیل دوری احسان علیخانی از «ماه عسل»:

تصویر عجیب و غیرواقعی از من ساخته بودند!

سالها در ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم ولی ۵ سال است که استعفا داده‌ام و با این برنامه خداحافظی کرده‌ام. دلایل حرفه‌ایش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری.
تصویر عجیب و غیرواقعی از من ساخته بودند!

.
احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به اسعتفای خود از برنامه  ماه عسل درباره دلایل شخصی این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: سالها در ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم ولی ۵ سال است که استعفا داده‌ام و با این برنامه خداحافظی کرده‌ام. دلایل حرفه‌ایش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری.
.
ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشان از من ساخته بودن و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه «ماه عسل»، و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم، دیوانه بازی هایم را انتخاب کردم.
.
من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تِم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی‌ات، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج‌هایت، آرزوهایت، اختلال‌ها، مرض هایی که داری، حسرت‌هایی که می خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که بالاتر می‌رود، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط.
.
برنامه «ماه عسل» دانشگاه عجیبی برای من بود که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ التحصیل!
  https://cinemaideal.ir/vdch.xnit23nzvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما