۰
plusresetminus
رز زارع از تغییرات ترانه‌های شرقی خبر داد

علیرضا شفائی خوانندۀ جدید ترانه‌های شرقی شد

کنسرت نمایش ترانه‌های شرقی در دور جدید اجراهای خود با خوانندگی علیرضا شفائی به کارش ادامه  می‌دهد.
علیرضا شفائی خوانندۀ جدید ترانه‌های شرقی شد

رز زارع - بازیگر وسخنگوی گروه ترانه‌های شرقی- ضمن اعلام این خبر گفت: این کار که از ۱۱ اسفند سال گذشته شروع شده بود، در ۲۸ اسفند به کار خودش خاتمه داد، اما مقرر شد که از نیمۀ فروردین سال نو یک نوبت دیگر این کنسرت نمایش به روی صحنه برود.
زارع در ادامه اظهار داشت: ترانه‌های شرقی با خوانندگی حجت اشرف‌زاده و کارگردانی جلال‌الدین دری و آهنگسازی پیمان خازنی در اجراهای گذشته با استقبال مخاطبان نمایش و موسیقی روبرو شد، پس تصمیم گرفتیم که اجرای آن را ادامه بدهیم، اما همکاری با جناب اشرف زاده در دور دوم میسر نشد و در نهایت تصمیم گرفتیم با علیرضا شفائی کار را به روی صحنه ببریم. چرا که ایشان خوانندۀ مطلع و کاربلدی است.
سخنگوی ترانه‌های شرقی در پایان گفت: کنسرت نمایش‌ها در سال‌های اخیر گونه‌ای تازه‌ای را به وجود آورده اند که در آن بازیگران و کارگردان در کنار آهنگساز و خواننده فضای تازه‌ای را به مخاطبان هنر ارائه می‌دهد.
بازیگران به ترتیب ورود به صحنه در این اثر عبارتند از : رحیم نوروزی، شبنم قلی‌خانی، مهدی ابراهیمی، آزاده سیفی، صدف بهشتی، حسین میرزائیان، سعید زارعی، مهدیس هاشمی، رز زارع، امیرعلی دانایی، سمیرا حسینی و سپیده صباغ.

دیگر عوامل کنسرت‌نمایش «ترانه‌های شرقی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: جلال‌الدین دری، تهیه‌کنندگان : البرز زارع و مرجان رضاخان، خواننده صحنه: علی‌رضا شفائی، آهنگساز: پیمان خازنی، مشاور تهیه‌کننده: محمد قدس، طراح صحنه: سعید یزدانی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: ملیسا احمدی، طراح گرافیک و عکاس: محمدصادق زرجویان، نوازنده پیانو: پیام سوری، نوازنده کمانچه: مجید مظاهری، نوازنده سازهای کوبه‌ای: مهدی ابراهیمی، دستیار اول کارگردان: سپیده صباغ، دستیار دوم کارگردان: پریسا ذوالفقاری و مهدی فرج‌وند، مدیر صحنه: هستی فرحی، امور تولید: امیرکورش اعرابی، طراح صدا: عرفان یزدی https://cinemaideal.ir/vdcj.he8fuqeyasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما