۰
plusresetminus
نگاهی انتقادی به رویکرد یک رسانه

یک بازی کودکانه و مبتذل

وقتی برای جذب لایک و فالوور؛ شان و اعتبار بازیگرانی چون سیاوش طهمورث و نوید محمد زاده را زیر سوال می‌بریم
یک بازی کودکانه و مبتذل
.
وحید سعیدی فعال رسانه ‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انتخاب برترین ها در هر زمینه ای یک اصل و اسلوب حرفه ای اولیه دارد. این اتفاق وقتی قرار است در عالم هنر خاصه عرصه سینما و تلویزیون و بازیگری بیفتد باید دقیق تر ؛ درست تر و حرفه ای تر انجام شود. اما این ماجرا هم در فضای مجازی به ابتذال کشیده شده است.
.
صفحه ای سینمایی آمده و یک نظرسنجی راه انداخته که مصداق بارز یک بازی کودکانه است. یک بازی مبتذل که انگار خود بازیگرها هم از حضور در آن چندان ناراحت نیستند. براساس این نظرسنجی بازیگران طبق قرعه کشی دو به دو در معرض قضاوت کاربران صفحه قرار می‌گیرند؛ برنده به دور بعد راه پیدا میکند و طبق جدول شاخه ای طراحی شده با بازیگر دیگری رو به رو می‌شود این سیکل تا رسیدن به دو نفر نهایی ادامه پیدا میکند.
.
به طور دقیق این نظرسنجی چیزی شبیه جام حذفی و با مراحل پلی آف جام جهانی است. این تقابل و رویارویی چرا باید انجام شود آنهم به این شیوه مبتذل؛ شیوه ای که موجب می‌شود مثلا مجید نوروزی بازیگر جوان گاندو با سیاوش طهمورث با این همه سابقه و افتخار رو در رو شود و بازی شان در تقابل با هم مورد قضاوت مردم قرار بگیرد، با احترام به مجید نوروزی این بی احترامی به شان و جایگاه حرفه ای سیاوش طهمورث است. این ماجرا درباره نوید محمدزاده و خیلی های دیگر هم افتاده است.

اینکه هنوز خود بازیگرها متوجه این بی حرمتی نشده‌اند به کنار؛ اما این نظرسنجی ها کودکانه نشان می‌دهد که همه چیز چطور در فضای مجازی به ابتذال کشیده شده؛ آنها برای کسب چهار عدد لایک بیشتر حاضرند شان و اعتبار بازیگران هم به بازی بگیرند. البته که شاید خود بازیگرها از این ماجرا چندان ناراحت نباشند و گرنه اینطور تن به این بازی مبتذل و کودکانه نمی‌دادند.
  https://cinemaideal.ir/vdcj.te8fuqeytsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما