۰
plusresetminus
الهه نوبخت داور  بیستمین دوره جشنواره بین المللی فیلم داکا شد
.
بیستمین دوره از جشنواره معتبر داکا بنگلادش این بار نیز با شعار «فیلم بهتر، مخاطب بهتر، جامعه ای بهتر»، در تاریخ ۱۴ لغایت ۲۳ ژانویه برابر با ۲۴ دی لغایت ۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

الهه نوبخت، تهیه کننده و پخش کننده بین المللی، داور بخش سینمای زنان در بیستمین دوره از جشنواره ی بین المللی فیلم داکا است. او پیش از این، داور جشنواره‌های بین‌المللی فیلم منا در هلند، مذاهب امروز در ایتالیا، فیفوگ در سوسیس و جشنواره بین‌المللی زنان در بیروت بوده است. 

در این جشنواره آثار کشورهای ، فرانسه، ایتالیا، فنلاند، پرتقال، لبنان ، عراق ، آرژانتین ، مصر، لهستان، نروژ، آلمان، بلاروس و هند حضور دارند. همچنین در بین اسامی فیلم‌ها از ایران، «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی و «شهربانو » به کارگردانی مریم بحرالعلومی و هم چنین فیلم های کوتاه «خانه مریم» به کارگردانی محبوب مولایی  و « اینجا غایب» به کارگردانی فریبا چوپان‌نژاد به چشم می‌خورد . 
  لازم به توضیح است الهه نوبخت به تازگی فیلم‌سینمایی «روز سیب» را تهیه‌کنندگی کرده که  این فیلم در هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین نمایش داده خواهد شد. https://cinemaideal.ir/vdca.on6k49n0u5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما