۰
plusresetminus
حسن معجونی با «باغ» به صحنه بازمی‌گردد

حسن معجونی که در این مدت بیشتر در پروژه‌های تصویری حضور داشته است، از اجرای نمایش «باغ» خبر می‌دهد.
این کارگردان و بازیگر تئاتر درباره تازه‌ترین پروژه نمایشی خود به ایسنا می‌گوید: نمایش «باغ » را با نگاهی به نمایشنامه «باغ آلبالو» اثر چخوف اجرا خواهم کرد.
او که پیش از این همین نمایشنامه را با بازی زنده‌یاد هما روستا در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود، توضیح می‌دهد که این اجرای تازه با آنچه قبلا روی صحنه برده بود، کاملا متفاوت است. این تفاوت هم شامل نگاهی است که به متن چخوف دارد و هم شامل طراحی‌ها و البته گروه بازیگران نمایش.
معجونی این متن را با بازنویسی خودش اجرا خواهد کرد و همچون آثار قبلی‌اش، طراحی صحنه را هم خود بر عهده دارد.
سرپرست گروه تئاتر «لیو» نمایش تازه خود را با بازی رضا بهبودی، بهناز جعفری، وحید آقاپور، هومن کیایی، مازیار سیدی، آوا شریفی، کتایون طلایی، هدیه حسینی‌نژاد، برنا انصاری، مهسا جمشیدی، داود پژمان‌فر، سردار سرمست، زینب عباسی روی حصنه خواهد برد.
رضا بهبودی تنها بازیگری است که از اجرای قبلی این نمایش در ترکیب گروه بازیگران اجرای جدید هم حضور دارد. او در اجرای پیشین با بازی در نقش «لوپاخین» خوش درخشید و سردار سرمست هم علاوه بر بازیگری، ساخت موسیقی نمایش را بر عهده دارد.
حسن معجونی این روزها مشغول تمرین این اثر نمایشی است که قرار است بهار آینده در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه برود.
در اجرای نمایش«باغ»، شایلان عشایری طراحی لباس را انجام می‌دهد.
معجونی مشغول بازی در سریال «آهوی من مارال» بود که فعلا فیلمبرداری آن به دلیل مشکلات اقتصادی، متوقف شده است. او در سریال «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی هم بازی می‌کند که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود. https://cinemaideal.ir/vdca.an6k49niy5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما