۰
plusresetminus
درد دل قاسم افشار با مردم:

از خواننده بودنم خوشحال نیستم

از خواننده بودنم خوشحال نیستم

قاسم افشار، خواننده صاحب‌نام موسیقی پاپ، با حضور در برنامه احوالپرسی، برای اولین بار از واقعیت‌های جدیدی درباره زندگی حرفه‌ای خود صحبت کرد‌.

به گزارش روابط عمومی برنامه احوالپرسی، شامگاه پنجشنبه ۲۵ آذر، قاسم افشار با حضور در برنامه احوالپرسی گفت: «من از سن شانزده سالگی خواندن را شروع کردم اما اگر الان کسی از من سوال کند که حالت با زندگی‌ات چگونه‌ است، صادقانه به او خواهم گفت خوشحال نیستم. ابدا به جوانان توصیه نمی‌کنم به این حرفه وارد شوند و صراحتا به آنها هشدار می‌دهم که این عرصه چندان رحم و مروت ندارد»

قاسم افشار همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان داشت: «شبی که پدرم در حال احتضار بود و همه می‌دانستیم فردای آن روز از دنیا می‌رود، من باید برای برنامه‌ای به اجرای موسیقی می‌پرداختم. خانواده‌ام می‌خواستند مرا از رفتن منصرف کنند، اما ترجیح دادم برای ساعاتی حال بدم را فراموش کنم و به عشق مردم، برایشان بخوانم. شأنیت این مردم بالاتر از این است که بتوان به آنها بدقولی کرد».

برنامه احوالپرسی به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و با کارگردانی ندا غفاری هر پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دوی سیما پخش می‌شود. https://cinemaideal.ir/vdcf.xdyiw6dvegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما