۰
plusresetminus
به کارگردانی رها حاجی زینل

بازیگران نمایش «کباب» معرفی شدند

بازیگران نمایش «کباب» معرفی شدند

صبا ایزد‌پناه، سارینا آزاد‌میلانی، محمد پسندیده، نازنین میهن، صدف صفری، فرید زنگی، احمد هَداوند و امیرحسین نژاد‌قاسمی بازیگرانی هستند که در نمایش کباب به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نمایش «کباب» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل از هفتم دی ماه ساعت ۱۸:۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش نخستین اثر ایرانی گروه تئاتر سه گانه است که به تهیه کنندگی محمدرضا شیرخان روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو می رود.

کباب داستان خانواده‌ای است که در سال ۱۳۴۶ کبابی معروفی در تهران دارند، خانواده ای مذهبی که به واسطه تعزیه خوانی محبوب مردم هستند، حال تنها یک هفته مانده به ماه محرم به دلیل یک اشتباه با چالشی بزرگ مواجه می شوند.

همچنین بهنوش کاظمی زاده (طراح و نوازنده موسیقی)، پدرام رضوانی (طراح نور)، فرزاد هدایت نوری (طراح صحنه و لباس)، هانی گلشاهی کریم (طراح گریم)، امین قنبری (طراح موشن و گرافیک)، حنیف پرنده (طراح و سازنده تیزر) و رضا جاویدی (عکاس) حاجی زینل را در این نمایش همراهی می کنند.

گروه تئاتر سه گانه در آخرین فعالیت هنری خود دو نمایش «هولودومور» و «آشویتس زنان» را در کشور اکراین روی صحنه برد و توانست جایزه ویژه هیات داوران سی و دومین جشنواره بین المللی شیر طلایی را برای هر دو اثر از آن خود نماید.
  https://cinemaideal.ir/vdcd.n0f2yt0k5a26y.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما