۰
plusresetminus
محمد معتمدی، خواننده صاحب‌نام عرصه موسیقی شامگاه پنجشنبه 27 آبان در برنامه «احوالپرسی» شبکه دو سیما، حضور پیدا کرد و وجوه متفاوتی از کاراکتر خود را به مخاطب معرفی کرد
دوست داشتم مهاجرت معکوس را تجربه کنم و گوسفند پرورش دهم!
به گزارش سینما ایده‌آل معتمدی که سالها بین ایران و اروپا در رفت و آمد بوده و به مرد کنسرت‌های خارج از کشور معروف شده، متولد شهر کاشان است و در پاسخ به یک سوال مجری درباره مهاجرت معکوسی که تجربه کرده عنوان کرد: من نه تنها زندگی در ایران را به خارج از کشور ترجیح می‌دهم، بلکه دوست دارم پایتخت را هم به مقصد کاشان ترک کنم. آنجا شهر زادگاه من است و اصالتش را همیشه دوست دارم، برای مثال گلاب، محصولی است که در همه جا یافت می‌شود اما آن عطری که گلاب قمصر دارد قابل مقایسه با هیچ نقطه دیگری از جهان نیست.
معتمدی افزود: جالب است بدانید در برهه‌ای از زندگی به طور جدی به این فکر می‌گردم که به اتفاق یکی از دوستانم به پرورش گوسفند مشغول بشویم، چراکه هم خیلی پولساز است و هم حس لطیفی از طبیعت این سرزمین را با خود دارد. من عاشق ایران هستم و فکر نمی‌کنم به زندگی دائمی در نقطه‌ای غیر از اینجا عادت کنم.
برنامه احوالپرسی هر پنجشنبه بعد از خبر 20:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. سیدجواد سیدمحسنی تهیه‌کنندگی این برنامه گفت‌وگو محور را بر عهده دارد و ندا غفاری آن را کارگردانی می‌کند.
 
  https://cinemaideal.ir/vdcc.eqsa2bq0xla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما