۰
plusresetminus
صنعت سرگرمی‌سازی کره می‌تازد

نسخه کره‌ای سریال «Money Heist» ساخته می‌شود

نسخه کره‌ای سریال «Money Heist» ساخته می‌شود
طبق اعلام سرویس نتفلیکس نسخه کره ای سریال «Money Heist» یا «La casa de papel» در راه است و بازیگرانی همچون یو جی تائه، کیم یون جین و پارک هائه سو در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین نتفلیکس تاکید کرده است که اسامی نقش‌های اصلی این سریال با تغییراتی همراه خواهند بود.

در این سریال یو جی تائه نقش پروفسور، کیم یون جین نقش راکل ماریو، پارک هائه سو نفش برلین، کیم جی هون نقش دنور و جئونگ جونگ سئو نیز نقش توکیو را به عهده خواهند داشت. کارگردانی این سریال نیز به عهده کیم هونگ سون خواهد بود که پیش‌تر تجربه ساخت سریال‌هایی مانند The Voice (صدا) و The Guest (مهمان) را به عهده داشته است. فیلمنامه نویس این اثر هم ریو یونگ جائه خواهد بود که قبل از این اثر، فیلمنامه سریال My Holo Love (عشق هولوگرامی من) را به رشته تحریر درآورده بود.


باید به این نکته توجه داشت که الکس پینا، خالق مجموعه مانی هایست در اثر کره‌ای آن حضور نخواهد داشت. چندی پیش او نظر خود در مورد نسخه کره‌ای این سریال به این شکل ثبت کرده بود: سازندگان کره‌ای سالهاست که در حال توسعه زبان و فرهنگ خود به صورت سمعی و بصری هستند. آن‌ها با اثرهایشان توانسته‌اند مانند مجموعه‌ای که ما ساختیم از مرزهای فرهنگی ساخته شده فراتر رفته و توجه هزاران مخاطب در سرتاسر دنیا، مخصوصا در بین جوانان را به خود جلب کنند. من از این که سریال «Money Heist» توانسته نظر سازندگان کره‌ای برای ساخت اقتباسی از آن را جلب کند بسیار شگفت زده‌ام.
  https://cinemaideal.ir/vdci.3azct1arwbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما