۰
plusresetminus
نامزدهای چهاردهمین دوره جشنواره آسیا پاسیفیک اعلام شد و سی و هشت فیلم از بیست و پئج کشور آسیایی نامزد جایزه شده اند. برندگان روز یازدهم نوامبر اعلام می‌شوند.
«قهرمان» نامزد چهار جایزه از مراسم  اهدای جوایز «آسیا پاسیفیک»
با اعلام نامزدهای چهاردهمین دوره جوایز آسیاپاسیفیک، «قهرمان» پیشتاز دریافت جوایز در این دوره از Asia Pacific Screen Awards شد. به نقل از ددلاین، فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در کنار فیلم «ماشینم را بران» به کارگردانی ریوسوکه، بیشترین تعداد نامزدی را در این دوره از جوایز آسیاپاسیفیک کسب کرده‌اند. 
«قهرمان» نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم (اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی)، بهترین کارگردان (اصغر فرهادی)، بهترین فیلمنامه (اصغر فرهادی) و بهترین بازیگر نقش اول مرد (امیر جدیدی) است.
ددلاین گزارش می‌دهد که در چهاردهمین دوره این جوایز، سی و هشت فیلم از کشورهای مختلف منطقه آسیاپاسیفیک برای کسب جوایز این دوره در بخش‌های گوناگون حضور دارند. برندگان این جوایز در تاریخ یازدهم نوامبر (بیستم آبان ماه) اعلام خواهند شد.

شهرام مکری و نسیم احمدپور برای فیلم جنایت بی دقت در بخش فیلمنامه نامزد شده اند.«شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول اف در بخش بهترین فیلم بلند و فیلم «وقت چیغ انار» ساخته گراناز موسوی در بخش بهترین فیلم بلند جوانان نیز نامزد شدند.
  https://cinemaideal.ir/vdcj.aevfuqe8osfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما