۰
plusresetminus
نمی‌دانم قسمت دوم جوکر2 ساخته می‌شود یا نه!

فینیکس به‌تازگی در مصاحبه با پلی‌لیست همزمان با اکران درام جدید «زودباش زودباش» (Cmon Cmon) به کارگردانی مایک مایلز در جشنواره نیویورک، در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه تولید «جوکر ۲» حقیقت دارد یا نه می‌گوید: نمی‌دانم!

فینیکس با این حال اضافه می‌کند همان‌گونه که در مصاحبه‌های پیشین خود گفته، مخالفتی با تولید دنباله ندارد: از وقتی فیلمبرداری را شروع کردیم… می‌دانید، این شخصیت مرد جالبی است، کارهایی هست که می‌توان با این مرد کرد و داستانش را پیش برد. اما در مورد اینکه آیا واقعاً این کار را خواهیم کرد یا نه؟ نمی‌دانم.

او در واکنش به این اظهار نظر نشریه که تمایل او به تولید دنباله نشان می‌دهد که چقدر از بازی در قسمت اول لذت برده می‌گوید: واقعا؟ منظورتان چیست؟ فینیکس وقتی که پاسخ می‌شنود که منظور ژورنالیست این نوع فیلم‌ها است، با لبخند جواب می‌دهد: چه نوع فیلم‌هایی؟ شخصیت‌های جذاب، و فیلم‌های جذاب؟

فیلم جوکر «Joker 2019» تاد فیلیپس که بازیگری چون واکین فینیکس را با ژانر ابرقهرمانی پیوند زد، یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی سال ۲۰۱۹ بود. فینیکس در این فیلم که ۱۱ نامزدی اسکار را کسب کرد نقش یک استند-آپ کمدین شکست‌خورده را بازی کرد که انتقامش را جامعه می‌گرفت. علاوه بر یک جایزه اسکار برای فینیکس در بخش بهترین بازیگر مرد، «جوکر» با ۱.۰۷۴ میلیارد دلار به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده سنی بزرگسال تبدیل شد.
.
فیلم «زودباش زودباش» با بازی فینیکس ۱۹ نوامبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.
  https://cinemaideal.ir/vdcd.k0f2yt0xoa26y.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما