۰
plusresetminus
مروری بر فیلم ‌های جشنواره سی و نهم

«ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار

«ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار
فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار که خردادماه امسال کلید خورده بود، یکی از فیلم‌هایی است که به لیست نهایی راه یافته است.
این کارگردان با سابقه که تاکنون جوایز ‌ بسیاری را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده است، این ‌بار با فیلم «ابلق» به جشنواره‌ فیلم فجر می‌آید. بدین ترتیب اولین اکران این فیلم سینمایی در سی ‌و‌ نهمین دوره این فستیوال خواهد بود.
«ابلق» با حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی و گلاره عباسی ساخته شد و فیلمبرداری آن از خرداد تا شهریورماه ۱۳۹۹ ادامه داشت.
در خلاصه داستان این فیلم به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی آمده است: برای یک زن که در حاشیه‌ شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می‌خورد.

گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت رسولی، منصور نوری و فاطمه کریمیان دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند./آنا https://cinemaideal.ir/vdcbusb8prhb5.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما