۰
plusresetminus
قهرمانان مارول دوباره گیشه را نجات دادند
فیلم ابرقهرمانی «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» با فروش ۷۱ میلیون دلاری در سه روز اول نمایش خود امیدها را بار دیگر به گیشه سینما در آمریکای شمالی برگرداند.

به نوشته ورایتی، «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» محصول جدید مارول که احتمالا در تعطیلات چهار روزه این آخر هفته به رقم ۸۳.۵ میلیون دلار فروش می‌رسد، فراتر از انتظار عمل کرد. طبق پیش‌بینی‌ها فروش افتتاحیه «شانگ‌چی» رقمی بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد.

درآمد سه روز اول اکران این فیلم بعد از «بیوه سیاه» جایگاه دومین فروش افتتاحیه موفق در دوران کرونا را به دست آورد. بخشی از این موفقیت ربط دارد به این نکته که «شانگ‌چی» بر خلاف «بیوه سیاه» فقط در سالن‌های سینما به نمایش درآمده است. 

به این ترتیب ممکن است دیزنی درباره شیوه نمایش مهم‌ترین اثر ابرقهرمانی خود یعنی «جاودانه‌ها» به تصمیم نهایی برسد. مدیران این کمپانی هنوز به نتیجه نرسیده‌اند که این فیلم را فقط در سالن‌ها اکران کنند یا مانند «بیوه سیاه» همزمان در پلتفرم دیزنی پلاس هم عرضه‌اش کنند.

فیلم ترسناک «کندی‌من» در گیشه این هفته با ۱۰.۵ میلیون دلار در رده دوم ایستاد و پیش‌بینی می‌شود در پایان روز چهارم تعطیلات ۱۳.۴ میلیون دلار کسب کند و مجموع فروش خود را به مرز ۴۲ میلیون دلار برساند.

«مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز محصول مشترک دیزنی و استودیو فامس قرن بیستم هم در این آخر خفته ۸.۷ میلیون دلار دیگر کسب کرد.

چهارمین فیلم پرفروش این هفته در گیشه آمریکای شمالی انیمیشن «گشت حیوانات» بود که ۴ میلیون دلار به دست آورد و «گشت و گذار در جنگل» هم با فروش ۳.۹ میلیون دلاری پنجم شد. https://cinemaideal.ir/vdcj.vevfuqevisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما