۰
plusresetminus
مصدومیت حسین محجوب هنگام فیلمبرداری یک سریال
تهیه کننده سریال «جشن سربرون» مصدومیت حسین محجوب بازیگر اصلی این سریال هنگام فیلمبرداری را تایید کرده و گفته که تولید این سریال به شکل موقت تعطیل شده است.

حسن نجاریان در این باره گفت: متاسفانه مدتی است که آقای حسین محجوب که بازیگر اصلی سریال است حین سوارکاری دچار مصدومیت و آسیب از ناحیه دنده شده است که به امید خدا شرایط شان مساعد می شود و تا پایان این هفته می توانند مقابل دوربین روند.

او با اشاره به این که محجوب سوارکار حرفه‌ای است، مصدومیت او را حادثه‌ای غیرقابل پیش‌بینی دانسته و درباره توقف کار توضیح داده: چند روزی کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس های باقی مانده بیشترین حجم بازی مربوط به او است.

این تهیه کننده همچنین خبر داده که بعد از فیلمبرداری در خاوران، کار تولید این سریال به کارگردانی مجتبی راعی در شهرک سینمایی غزالی ادامه خواهد داشت.

محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح و بیوک‌ میرزایی از دیگر بازیگران «جشن سربرون» هستند./فارس
  https://cinemaideal.ir/vdcj.vevfuqeymsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما