۰
plusresetminus
در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی؛

حضور فیلم «کولبرف» در دو جشنواره‌‌ی جهانی

حضور فیلم «کولبرف» در دو جشنواره‌‌ی جهانی

فیلم‌ سینمایی «کولبرف» و به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی‌ لرگانی به جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و جشنواره بزمن ایالات مونتانا راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فیلم، فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی به چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و چهارمین جشنواره بزمن ایالت مونتانا (Bozeman internatioal film frstival - BZN) راه یافت.

«کولبرف» در جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو که ۱۸ و ۱۹ سپتامبر برگزار می‌گردد، اکران خواهد شد و جشنواره بزمن نیز در تاریخ ۹ سپتامبر برگزار می‌گردد.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در شش بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ی فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند. این فیلم همچنین برنده چهار جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره آمریکای جنوبی شد. حسین سلیمانی نیز به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره سی‌ئته برزیل دریافت کرد. فیلم «کولبرف» از ١٨ الی ٢۵ جولای (٢٧ تیر الی ۵ مرداد) در جشنواره نوزده ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران شد.
.
بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد  علی انصاریان.
  https://cinemaideal.ir/vdce.78zbjh87w9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما