۰
plusresetminus
چرا لیلا حاتمی از «دسته دختران» انصراف داد؟
منیر قیدی درباره دلیل انصراف لیلا حاتمی از بازی در فیلم «دسته دختران» توضیحاتی ارائه کرد.
این کارگردان درباره ساخت سریال «ویلایی‌ها» که در فضای مجازی پخش شده بود، تأکید کرد: خبر اشتباهی بود که نمی‌دانم از کجا درآمد. من فعلاً به «دسته دختران» و رسیدن این فیلم به اکران و بقیه کارهایش فکر می‌کنم.
قیدی درباره سختی‌های «دسته دختران» گفت: آنچه در تصورتان از سختی است می‌توانید برای این کار متصور شوید. فیلم را در گرمای بالای ۴۰ درجه در اهواز و شرایط سخت کرونایی ساختیم. همه چیز دست به دست هم داد کار ما بسیار سخت‌تر شود.
قیدی درباره تفاوت «دسته دختران» با «ویلایی‌ها» توضیح داد: دو فرم متفاوتند؛ یکی آرام و یکی دیگر پرتحرک؛ من در «ویلایی‌ها» قصه‌ای را در یک فضای تلخ پر از انتظار و سکوت و سکون بیان می‌کنم و لازمه‌اش یک نوع کارگردانی است و در «دسته دختران» که ویژگی‌های خاص خودش را داشت و پرتحرک و اکشن بود هم یک نوع کارگردانی دیگری می‌طلبید. ما دو سکانس نداریم یک جا ایستاده باشیم و همه‌چیز متفاوت است.
این فیلمساز در پاسخ به سوالی درباره انصراف لیلا حاتمی، گفت: لیلا خیلی منطقی و دوستانه نگران کرونا بود و بالاخره دو تا بچه هم داشت و از این جهت نتوانستیم ایشان را در فیلم داشته باشیم. البته خوشبختانه هیچ‌کدام از بازیگران و عوامل اصلی کار کرونا نگرفتند و کار در آن شرایط سخت هوایی و کرونایی اهواز به خوبی پیش رفت.
https://cinemaideal.ir/vdcak6na149na.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما