۰
plusresetminus
او همچنان «لیلا» است
هفت صبح نوشت: در این چند سال خیلی‌ها در تیزرهای تبلیغاتی بازی کردند اما فقط چند بازیگر واکنش‌برانگیز شدند. مهم‌ترین آن نوید محمدزاده است که حتی مجبور شد با ادبیاتی نسبتا تند و توام با دلخوری از خود دفاع کند. حالا نوبت به لیلا حاتمی رسیده است. بخشی از واکنش‌ها به محمدزاده و حاتمی، نوع محصولی است که برای تبلیغ انتخاب کرده‌اند.

بخش مهم‌تر اما به کیفیت حضور آنها در تیزرها برمی‌گردد. مثلا درباره لیلا حاتمی این جمله را زیاد شنیده‌ایم که می‌گویند چرا این‌قدر بد بازی می‌کند و بد دیالوگ می‌گوید؟ اصلا این دیالوگ‌های فانتزی به دهان یک بازیگر جدی می‌آید؟ خام‌دستی است اگر فکر کنیم سازندگان آگهی و خود حاتمی به این مسائل فکر نکرده باشند. داریم درباره بازیگری صحبت می‌کنیم که در ۲۵سال بازیگری، نقش و فیلم بد، به ندرت در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

حاتمی بازیگر تیزهوشی است و نشان داده می‌تواند میان کار هنری و دغدغه معیشتی توازن ایجاد کند. او در عین حال که به ندرت سراغ آثار تجاری رفته، فیلم‌هایی را بازی کرده که در کنار ویژگی‌های هنری، گیشه هم دارند. آنچه برای لیلا زنگ خطر است، دو انتخاب بد در سال‌های اخیر است. یکی سریال «نهنگ آبی» و دیگری فیلم «ما همه با هم هستیم».

حاتمی برای جبران مافات نقشی خاص در «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله پذیرفت که از شانس بد فعلا مهر توقیف خورده. این بازیگر اما بلد است چگونه معادلات را به نفع خود رقم بزند. عجالتا برای او دستمزد وسوسه‌برانگیز آگهی تبلیغاتی مهم‌تر از هر مسئله دیگری بوده. لیلا حاتمی دیر یا زود با نقشی خیره‌کننده این خاطره را محو می‌کند.
  https://cinemaideal.ir/vdcgrz934ak9u.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما