۰
plusresetminus
پیام رییس سازمان سینمایی در پی فقدان تاسف بار داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شد.
تسلیت رییس سازمان سینمایی برای مهرجویی/ داغی که فراموش شدنی نیست
پیام رییس سازمان سینمایی در پی فقدان تاسف بار داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شد.
 
به گزارش سینماایده آل به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پی فقدان تاسف بار داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام محمد خزاعی به این شرح است:

«انالله وانا الیه راجعون

ضایعه فقدان جانگداز سینماگر نامدار سینمای ایران استاد داریوش مهرجویی و همسر بزرگوار ایشان دل سینماگران شریف ایران و علاقه‌مندان این فیلمساز مولف و برجسته سینما را به درد آورد. استاد مهرجویی که از بنیانگذاران موج نو سینمای ایران و طلایه دار سینمای متفکر و دغدغه مند بود همواره در مسیر رشد و تعالی سینمای ایران قدم برداشت و آثاری ماندگار و جریان ساز را به عرصه فرهنگ و هنر این مرز و بوم هدیه کرد.
داغ از دست دادن یکی از معتبرترین و شاخص ترین سینماگران ایرانی فراموش شدنی نیست چنانکه جای خالی این هنرمند بزرگ هم پر شدنی نیست. اینجانب ضمن عرض تسلیت خدمت بازماندگان این حادثه دردناک و تعزیت محضر همه سینماگران و علاقه‌مندان این هنرمند بزرگ، اطمینان خاطر می دهم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‌های خود برای پیگیری این واقعه و شناسایی و مجازات عامل یا عوامل این جنایت نابخشودنی استفاده خواهد کرد و تا حصول نتیجه و روشن شدن همه ابعاد ماجرا ذره‌ای دریغ نخواهد کرد.»

جلسه فوق‌العاده وزیر فرهنگ و ارشاد برای پیگیری قتل داریوش مهرجویی
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری ماجرای قتل داریوش مهرجویی و همسرش جلسه فوق‌العاده برگزار کرد.

مهدی سموعی رئیس روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که به دنبال انتشار خبر تلخ و ناگوار درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جلسه فوق العاده‌ای در محل وزارتخانه با نهادها و دستگاه‌های امنیتی، قضائی و انتظامی، با اخذ گزارش‌های کامل، سازمان سینمایی و مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نسبت به این پرونده برای پیگیری و گزارش مسئول کرد.
 
 
https://cinemaideal.ir/vdcb.wbaurhbgwiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما