۰
plusresetminus
امین خرمی روزنامه‌نگار و کارشناس رسانه در چهاردهمین برنامه «صمیمانه» گفت: در رقابت موجود بین سکوهای فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می‌شود که به‌واسطه آن فعالیت یک سکو می‌تواند میان مردم برجسته شود.
تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی، دو مزیت رقابتی سکوهای نمایش خانگی
امین خرمی روزنامه‌نگار و کارشناس رسانه در چهاردهمین برنامه «صمیمانه» گفت: در رقابت موجود بین سکوهای فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می‌شود که به‌واسطه آن فعالیت یک سکو می‌تواند میان مردم برجسته شود.
 
به گزارش سینماایده آل به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، چهاردهمین برنامه «صمیمانه» با حضور امیرحسین حیدری مدیر سکوی «تماشاخونه»، سید محمدرضا امجدی مدیر پخش شبکه نسیم، امین خرمی روزنامه‌نگار و کارشناس رسانه، اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز و محمد مهدی مومنی‌ها مدیرکل شبکه توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا برگزار شد.
 
مدیر سکوی «تماشاخونه» در ابتدای برنامه با اشاره به زمان شروع فعالیت این سکو، بیان کرد: «تماشاخونه» از سال 98 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال جدید تصمیم گرفتیم تا به‌طور جدی وارد حوزه تولید محتوا شویم و در همین راستا برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم.
 
حیدری ادامه داد: ما سکوی «تماشاخونه» را به‌صورت AVOD ارائه می‌کنیم؛ در این قالب جدید، اشتراک رایگان برای کاربران وجود دارد. کاربران در این سکو به محتوا دسترسی کامل دارند و می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.
 
وی تاکید کرد: رقابت باعث بالا رفتن استانداردها می‌شود. بنابراین هراندازه دوستان و همکاران ما در این عرصه فعال‌تر باشند خود به خود استاندارد را بالاتر می‌برند. این ارتقا باعث می‌شود تا ما به سطح کیفی تولیدات، فیلمنامه، شرایط تولیدی و... دقت بیشتری داشته باشیم.
 
در ادامه امین خرمی گفت: در رقابت موجود بین سکوهای فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می‌شود که به‌واسطه آن فعالیت یک سکو می‌تواند میان مردم برجسته شود.
 
امجدی مدیر پخش شبکه نسیم هم در بخشی دیگر از برنامه درخصوص نظارت ساترا بر محتوای شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: همیشه در شورای انتشار ساترا خود را همکار و همراه عوامل تولید می دانیم. بارها اتفاق افتاده است که با عوامل تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی نمایش خانگی در شورای صدور مجوز ساترا راجع به ملاحظات صدا و سیما گفت‌وگو کرده‌ایم و به جمع بندی خیلی خوبی هم رسیده‌ایم.
 
وی افزود: کلیه سیاست‌های ساترا در حوزه محتوا، سیاست‌های تقویت کننده و مروج تولیدات متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی است. به‌طوری که اگر از من سوال شود مورد ممیزی شما درخصوص یک تله فیلم یا سریال چیست، در پاسخ می‌گویم همان فرهنگ ایرانی اسلامی ما.
 
در ادامه این برنامه محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل شبکه توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا مهمترین مطالبات ساترا از سکوهای نمایش خانگی در حوزه حقوق کاربران را برشمرد و گفت: صیانت از حقوق مادی و معنوی مخاطبان سکوها یکی از ماموریت‌های اصلی ساتراست که این امر با کمک مدیران سکوهای نمایش خانگی از جمله «تماشاخونه» پیگیری می‌شود.
https://cinemaideal.ir/vdcb.gbaurhbg0iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما