۰
plusresetminus
«آخرین تولد» ساخته نوید محمودی در هجدهمین جشنواره فیلم جنوب آسیای تصویر (TSAFF) نمایش داده خواهد شد.
«آخرین تولد» در بخش مسابقه جشنواره زیرمجموعه اسکار
«آخرین تولد» ساخته نوید محمودی در هجدهمین جشنواره فیلم جنوب آسیای تصویر (TSAFF) نمایش داده خواهد شد.
 
به گزارش سینمایده آل به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم تصویر (TSAFF) جشنواره مورد قبول آکادمی اسکار است که هجدهمین دوره آن از ۱۱ تا ۲۲ اکتبر (۵ تا ۱۶ مهرماه) در ایالت واشنگتن آمریکا برگزار می‌شود.

«آخرین تولد» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده است، غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی ایفای نقش کردند. عکاس و طراح پوستر این فیلم برعهده فتاح ذی نوری است.

پخش بین المللی «آخرین تولد» که تاکنون چهار میلیارد تومان در سینماهای ایران فروش داشته است برعهده «مینروا فیلم» با مدیریت الهه گودرزی است.

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال نمایش خانگی «پوست شیر» را برعهده داشته است.

برادران محمودی پیش از این با سه فیلم؛ «چند متر مکعب عشق»، «رفتن» و «شکستن همزمان بیست استخوان» سه مرتبه به عنوان نماینده ی اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان حاضر بودند.
 
https://cinemaideal.ir/vdch.qnxt23nwqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما