۰
plusresetminus
مستند «برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» To End All War: Oppenheimer & the Atomic Bomb به کارگردانی کریستوفر کسل با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
«برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» به نمایش خانگی آمد
مستند «برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» To End All War: Oppenheimer & the Atomic Bomb  به کارگردانی کریستوفر کسل با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مستند «برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مستند «برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» به کارگردانی کریستوفر کسل محصول ۲۰۲۳ ایالات متحده است که به زندگی اوپنهایمر می پردازد که بااستعداد و نبوغ خود ماهیت جنگ را برای همیشه تغییر داد و بااین کار باعث شد میلیون ها نفر در سراسر دنیا به کام مرگ کشیده شوند.

این مستند که با سرمایه گذاری استودیو NBC News Studios به تولید رسیده است در حالی در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۳ منتشر گردیده که فیلم اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان نیز در این تاریخ اکران خود را آغاز نموده است. در این مستند کای برد، الن بردبری، آلن کار، جنت کونانت و میچیو کاکو حضور دارند.

مستند «برای پایان دادن به تمام جنگ ها: اوپنهایمر و بمب اتم» که امتیاز 7.7 را در سایت IMDb به دست آورده بامدت زمان یک ساعت و ۲۷ دقیقه به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

 
https://cinemaideal.ir/vdch.inxt23nqkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما