۰
plusresetminus
با تغییر برخی قوانین؛

رقابت تیم جدید «ناتو» آغاز شد

برخی قوانین رئالیتی شوی «ناتو» که هر دوشنبه در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود، تغییر کرد.
رقابت تیم جدید «ناتو» آغاز شد
برخی قوانین رئالیتی شوی «ناتو» که هر دوشنبه در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود، تغییر کرد.

به گزارش سینماایده آل به نقل از روابط عمومی  فیلم نت، یازدهمین قسمت رئالیتی شوی «ناتو» در حالی عرضه شد که برخی از قوانین آن تغییر کرده است.

این قسمت به اولین رقابت از تیم پنجم مسابقه اختصاص دارد و تغییراتی در برخی از قوانین آن صورت گرفته است. محمدرضا علیمردانی مجری برنامه در این باره توضیح داد: مبلغ پنجاه میلیون تومان جایزه حذف و به جای آن مبلغ 10 میلیون تومان به ازای هر پاسخ درست داریم و با جواب های غلط چیزی از آن کم نمی شود.

وی اعلام کرد: همچنین در طول بازی افرادی که حذف می شوند دیگر به اتاق حذف شدگان نمی‌روند بلکه به جایگاه حذف شدگان منتقل می شوند.

گروه پنجم «ناتو» شامل بیژن بنفشه خواه، شیدا یوسفی، رضا داودنژاد، آشا محرابی و یوسف تیموری است.

در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده دار از آنها پرسیده می شود و بازیکنان باید به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می کند، هیچ کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن خبر ندارد.
رئالیتی شوی «ناتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و با اجرای محمدرضا علیمردانی، دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در فیلم‌نت منتشر می شود.
https://cinemaideal.ir/vdcf.mdmiw6dv0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما