۰
plusresetminus
بهاره افشاری در نظرسنجی بهترین پلیر رئالیتی‌شو «پدر خوانده» با کسب بیشترین رای، بالاتر از پلیرهایی چون امیر علی نبویان، مجید واشقانی و بهنام تشکر ، در رتبه اول ایستاد.
بهاره افشاری بهترین پلیر «پدر خوانده» شد
بهاره افشاری در نظرسنجی بهترین پلیر رئالیتی‌شو «پدر خوانده» با کسب بیشترین رای، بالاتر از پلیرهایی چون امیر علی نبویان، مجید واشقانی و بهنام تشکر ، در رتبه اول ایستاد.

به گزارش سینماایده آل؛ با پایان پخش رئالیتی‌شو «پدرخوانده»، پلتفرم فیلمنت اقدام به برگزاری یک نظرسنجی مردمی کرد و از مخاطبانش خواست تا با حضور در این نظر سنجی بهترین پلیر این رئالیتی‌شو را انتخاب کنند.

در مرحله اول این نظرسنجی 16 پلیر حاضر بودند که عملکردشان مورد ارزیابی مخاطبان قرار گرفت و در این مرحله 223 هزار و 427 نفر شرکت کردند که در نهایت بهاره افشاری با کسب 26 هزار و 777 رای به عنوان بهترین پلیر انتخاب شد.

بهنام تشکر بعد از بهاره افشاری در رتبه دوم قرارایستاد و با فاصله کمی نسبت به افشاری توانست 26 هزار و 217 رای به دست بیاورد.

رتبه سوم این نظرسنجی به مجید واشقانی رسید. 24 هزار و 740 نفر به این پلیر رای دادند و امیرعلی نبویان دیگر پلیر منتخب مخاطبان رئالیتی‌شو «پدر خوانده» است که توانست 24 هزار و 498 رای به دست بیاورد.

ترلان پروانه هم توانست با کسب 21 هزار و 965 مخاطب در رتبه پنجم این نظر سنجی قرار بگیرد و پژمان بازغی، معین زندی،امیر مهدی ژوله هم رتبه‌های ششم تا هشتم را به خودشان اختصاص دادند. قرار است در مرحله دوم این نظرسنجی مخاطبان از بین این 8 پلیر، نفر برگزیده را انتخاب کنند.

همزمان با انجام این نظر سنجی، صفحات سینمایی هم با انتشار پستی از کاربران خودشان خواستند تا بهترین پلیر این رئالیتی‌شو را معرفی کنند. با بررسی کامنت‌های ثبت شده بهاره افشاری، امیر علی نبویان و مجید واشقانی بیشترین رای را به دست آورده‌اند. https://cinemaideal.ir/vdci.yapct1ap5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما