۰
plusresetminus
سریال «آخرین بازمانده از ما» The last of Us با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
عرضه رایگان سریال «آخرین بازمانده از ما» در «تماشاخونه»
سریال «آخرین بازمانده از ما» The last of Us با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش سینماایده آل؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها سریال «آخرین بازمانده از ما» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

سریال The last of Us محصول آمریکا، به کارگردانی کریگ مازن و نیل دراکمن و محصول ۲۰۲۳ است و پدرو پاسکال و بلا رمزی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «آخرین بازمانده از ما» به بیست سال بعد از نابودی تمدن انسانی پرداخته و داستان جوئل که بازمانده سرسختی در آن دوران است را روایت می کند که قرار است به صورت مخفیانه دختر ۱۴ ساله ای به نام اِلی را از یک منطقه قرنطینه ظالمانه بیرون بیاورد، آن دو مسیر طاقت فرسایی را با هم آغاز می کنند و باید برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

فصل اول درام اکشن «آخرین بازمانده از ما» محصول مشترک سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز و در ۹ قسمت به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم تماشاخونه قابل مشاهده است.

«تماشاخونه» این سریال را که امتیاز ۸/۹ از IMDb دارد را با رده بندی بیشتر از ۱۸ سال عرضه کرده است. https://cinemaideal.ir/vdcf.tdmiw6dmmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما