۰
plusresetminus
داستان زنده شدن یک عشق قدیمی؛

نسخه ترمیم‌شده «پل چوبی» عرضه شد

نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم پور به‌صورت رایگان در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.
نسخه ترمیم‌شده «پل چوبی» عرضه شد
نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم پور به‌صورت رایگان در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش سینماایده آل؛ پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 تعدادی از آثار مهم سینمای ایران را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از این فیلم‌ها «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور است که با کیفیت ترمیم شده هم‌اکنون به صورت اختصاصی عرضه شده است.

«پل چوبی» در سال 1390 با بازی بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، فرهاد اصلانی و آتیلا پسیانی ساخته شد و داستان امیر و شیرین را روایت می‌کند که در بحبوحه انتخابات تصمیم به مهاجرت دارند. شیرین قرار است به دبی سفر کند و استاد قدیمی خود را ببیند درحالی که امیر به دلیل مشکلاتی نمی‌تواند او را همراهی کند. در این میان خواهر امیر دستگیر می‌شود و عشق قدیمی او دوباره برمی‌گردد.

اولین نمایش «پل چوبی» در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر اتفاق افتاد و حاصل کار، چهار نامزدی در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن (مهناز افشار)، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه و لباس بود.

«پل چوبی» در سال 1392 اکران شد و با وجود موانعی که بر سر راه نمایش گسترده‌اش ایجاد شده بود، در جمع ده فیلم پرفروش سال قرار گرفت. https://cinemaideal.ir/vdcd.s0s2yt0ssa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما