۰
plusresetminus
همانطور که پیش بینی مس شد، همزمان با انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین «برادران لیلا»، نسخه قاچاق فیلم سعید روستایی در کانال ها و فضای مجازی منتشر شد.
نمایش نسخه قاچاق «برادران لیلا» در فضای مجازی

همانطور که پیش بینی مس شد، همزمان با انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین «برادران لیلا»، نسخه قاچاق فیلم سعید روستایی در کانال ها و فضای مجازی منتشر شد.


به گزارش سینماایده آل؛ در 48 ساعت گذشته، فضای مجازی و به‌خصوص گروه‌ها و کانال‌های سینمایی تحت‌تأثیر فیلم «برادران لیلا» قرار داشت. فیلمی که در یک سال اخیر مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرد و در نهایت نتوانست مجوز اکران عمومی در ایران را دریافت کند.

حاشیه‌های «برادران لیلا» با حضور و البته نمایش فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن آغاز شد. حضور بدون مجوز وزارت ارشاد و در مرحله بعد حاشیه‌های فرش قرمز و جنجال‌های مصاحبه‌های مطبوعاتی عوامل، حواشی‌ای خلق کرد که به ضرر این فیلم سعید روستایی تمام شد و اینطور که محمد خزاعی بعدها گفت، مجموعه حاشیه‌های «برادران لیلا»، باعث شد تصمیم‌گیری درباره سرنوشت فیلم از دست سازمان سینمایی خارج شود.

‌داستان تکراری توقیف رسمی و انتشار غیررسمی

در بهار و تابستان امسال بخش عمده‌ای از اخبار جنجالی سینمای ایران مربوط به فیلم «برادران لیلا» بود. جنجال‌های بی‌حاصلی که در نهایت نتیجه‌ای برای سازندگان فیلم به همراه نداشت. تلاش جواد نوروزبیگی یکی از تهیه‌کنندگان «برادران لیلا» در نهایت به جایی نرسید. فیلم در ایران رسما توقیف شد و حالا نسخه قاچاقش در اختیار همگان قرار دارد. موضوع روز گفت‌وگوهای دوستداران سینما در روزهای پایانی سال که هر کس از منظری درباره «برادران لیلا» نظر می‌دهد، ماجرای سیاه‌نمایی یا واقع‌گرایی است که حالا مصداق تازه‌ای برای بحث و تبادل نظر یافته است.

نکته مهم‌تر اما چرخه‌ای است که خروجی‌اش رونق اکران زیرزمینی و قاچاق و به حاشیه رفتن اکران رسمی و عمومی است و اینکه ترکیب کنجکاوی‌برانگیز «توقیف‌شده» در ایران، همچنان کار می‌کند و توجه عمومی را برمی‌انگیزاند. https://cinemaideal.ir/vdcj.8etfuqetysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما