۰
plusresetminus
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فجر از هر جهت با موفقیت انجام شد و بهترین داورانی که شخصیت‌های برجسته هنری بودند در صحنه حاضر شدند و بهترین مجری که می‌توانست اجرا کند، این کار را انجام داد.
اسماعیلی: جشنواره فجر ۴۱ پرشکوه‌ترین جشنواره همه دوره‌ها بود
 محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار کرد: ما در همه بخش‌ها برنامه‌های آماده‌ داریم و فروش بلیت به مردم را خواهیم داشت و مانند جشنواره فیلم و تئاتر با حضور همیشگی مردم برگزار شود.

وی افزود: ما وظیفه داریم که حضور مردم در حوزه‌ فرهنگ و هنر را تقویت و حمایت کنیم. برنامه اصلی ما سپردن انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دست خود مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد درباره جشنواره فیلم فجر و ارزیابی خود از آن، تأکید کرد: ارزیابی‌ را باید ناظران انجام دهند اما جشنواره همه جهاتش با موفقیت انجام شد و به جای ۲۲ فیلم، ۲۴ فیلم در آن شرکت کردند و بهترین داورانی که شخصیت‌های برجسته هنری بودند شاید چند سال بود در صحنه داوری حضور نداشتند امسال حاضر شدند و بهترین مجری که می‌توانست اجرا کند، این کار را انجام داد.

اسماعیلی یادآور شد: جمعیت فوق‌العاده‌ای آمدند و ما شرمنده مردم شدیم و تعداد زیادی هم پشت درها ماندند. همه کسانی که جایزه بردند در جلسه حاضر بودند به جز یکی دو نفر که مشکلاتی داشتند و هرسال هم بیشتر از این غایب داشتیم.

وی تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهوری برای اولین بار در تاریخ جشنواره آمد و به تماشای فیلم نشست و اعضای دولت و نهادهای مختلف کمک کردند که یک جشن باشکوه برای مردم برگزار شد و جشنواره به یک نقطه اوج و عطف بدل شد. شاید کسی تصور نمی‌کرد که جشنواره فجر پرشکوه‌ترین جشنواره تمام دوره‌ها باشد؛ چه به لحاظ حضور، چه تنوع فیلم و چه تنوع ژانرها.
  https://cinemaideal.ir/vdca.enek49nu65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما