۰
plusresetminus
وقتی روابط عمومی جشنواره فجر مجیزگو می‌خواهد!

سوالاتی که از ترس آنها دعوت نشدیم

رسانه «سینما‌ایده‌آل» با داشتن مجوز رسمی وزارت ارشاد و سالها سابقه فعالیت رسانه‌ای در کنار دیگر رسانه‌های منتقد مدیران جشنواره فجر به نشست خبری امروز دبیر جشنواره دعوت نشد.
سوالاتی که از ترس آنها دعوت نشدیم

رسانه «سینما‌ایده‌آل» با داشتن مجوز رسمی وزارت ارشاد و سالها سابقه فعالیت رسانه‌ای در کنار دیگر رسانه‌های منتقد مدیران جشنواره فجر به نشست خبری امروز دبیر جشنواره دعوت نشد. اما برای ثبت در تاریخ سوالات‌مان از دبیر جشنواره را منتشر می‌کنیم.

۱- چرا رویکرد دبیرخانه و روابط عمومی جشنواره در جهت تقویت جریان تحریم جشنواره فجر است؟ تا چه حد در مورد جریان نفوذ در جشنواره فجر تحقیق کرده‌اید؟

۲- چه سودی از بی‌مخاطب شدن و بی رونق شدن جشنواره فجر می‌برید که چنین آثاری را انتخاب کردید؟

۳-آیا در سینمای ایران قحط‌ الرجال شده که یکی از ضعیف‌ ترین ترکیب‌های هیات انتخاب ادوار جشنواره فجر را با حضور مدیران نظارتی تشکیل دادید؟

۴- چرا روابط عمومی جشنواره بجای استفاده از شایسته‌ترین افراد دوستان سابقش در خبرگزاری ایسنا را در بولتن و ستاد خبری جمع کرده است؟

۵- علت نادیده گرفتن سینمای مستقل در جشنواره امسال چیست؟ این جشنواره فجر است یا مرور آثار فارابی؟

۶- آیا بهتر نبود با توجه به سوابق حرفه‌ای و بی تجربگی‌تان در دوره‌ای که جشنواره فجر اهمیت استراتژیک پیدا کرده بود استعفا می‌داده و کار را به کاربلد‌ها می‌سپاردید؟ آیا وضعیت امروز جشنواره نتیجه مدیریت ضعیف شما نیست؟

۷- چرا دنبال ساکت کردن منتقدانی هستید که حامی جشنواره فجر اما منتقد شما و تیم کارنابلدتان هستند؟

«سینما ایده‌آل» امیدوار است دبیر جشنواره برخلاف روابط عمومی آن دنبال مجیزگویان نباشد و پاسخ این سوالات را منتشر کند. https://cinemaideal.ir/vdcc.pq1a2bqsila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما