۰
plusresetminus
به کارگردانی بهرام توکلی

سریال «مترجم» به زودی پخش می‌شود

بعد از انتشار سریال «سرگیجه»، نماوا به زودی از دیگر محصول خود با نام «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی رونمایی می‌کند.
سریال «مترجم» به زودی پخش می‌شود
 بعد از انتشار سریال «سرگیجه»، پلتفرم «نماوا» به زودی از دیگر محصول خود با نام «مترجم» رونمایی می‌کند. این سریال که نخستین تجربه سریال سازی بهرام توکلی محسوب می‌شود قرار است به زودی با حضور بازیگرانی چون صابر ابر، مهرانه مهین ترابی، مهتاب ثروتی و مجتبی پیرزاده پخش خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم «نماوا» شروع کند.
«نماوا» چند روزی است پیشانی پلتفرم خود را به این سریال اختصاص داده است. در این بخش علاوه تصویری از صابر ابر، تیززی کوتاه از سریال نیز بارگذاری شده است.
در خلاصه داستانی که از این سریال منتشر شده آمده است :«یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.»
بهرام توکلی سریال «مترجم» را براساس فیلمنامه‌ای از خودش به تهیه‌کنندگی سعید ملکان جلوی دوربین برده است. این دو پیش از این در مقام کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان زرد کم عمق»، «بیگانه»،«تنگه ابوقریب» و «غلامرضا تختی» را به اتفاق تهیه و تولید کرده‌اند. https://cinemaideal.ir/vdcj.hetfuqeymsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما