۰
plusresetminus
فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پور احمد به جشنواره چهلم فیلم فجر نمی‌رسد، دلیل آن‌هم نصفه ماندن فیلم عنوان شده است.
«پرونده باز است» به جشنواره نمی‌رسد
 در حالیکه از کیومرث پور احمد به عنوان یکی از کارگردانان سرشناس حاضر در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر نام برده می‌شود، او در گفت وگویی به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که تولید فیلمش نصفه کاره رها شده و سرنوشت کاملا نامعلومی دارد.
با توجه به شرایطی که فیلم پور احمد دارد و فرصت کمی که برای ارائه فیلم‌ها به هیات انتخاب جشنواره باقی مانده، باید از همین الان فیلم «پرونده باز است» را یکی از غایبان سرشناس جشنواره چهل و یکم دانست.
کیومرث پور احمد اواسط شهریورماه گذشته تازه‌ترین فیلم خود با عنوان «پرونده باز است» را جلوی دوربین برد. او فیلمنامه این اثر را براساس یک پرونده واقعی ساخته است. داستان فیلم درباره نوجوان 15 ساله‌ای است به نام «فرهاد» که مرتکب قتل عمد می‌شود.
تهیه این فیلم را علی قائم مقامی بر عهده دارد و درآن بازیگرانی چون پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری همراه با سام قریبیان و مه‌لقا باقری بازی دارند.
آخرین فیلم کیومرث پور احمد با نام «تیغ و ترمه» در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به نمایش درآمد. اما بعد از آن به مدت یکسال در نوبت اکران بود و در ادامه به دلیل تعطیلی سینماها به دلیل شروع پاندومی کرونا در نهایت به شکل آنلاین اکران شد.
  https://cinemaideal.ir/vdcd.k0x2yt0n9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما