۰
plusresetminus
به کارگردانی فریدون جیرانی

پخش «من مادر نیستم» در فیلمنت

پخش آنلاین فیلم«من مادر هستم» جنجالی ترین فیلم کارنامه فریدون جیرانی توسط پلتفرم«فیلمنت» آغاز شد.
پخش «من مادر نیستم» در فیلمنت
«من مادر هستم» جنجالی‌ترین فیلم کارنامه فریدون جیرانی است که به تازگی پخش آنلاین آن توسط پلتفرم «فیلمنت» شروع شده است. این فیلم برای نخستین بار است که از طریق یکی از پلتفرم‌ها به شکل قانونی پخش می‌شود.
جیرانی این فیلم را در سال 1391 براساس فیلمنامه‌ای از لیلا لاریجانی و رحمان سیفی آزاد جلوی دوربین برد. در همان سال فیلم متقاضی شرکت در سی ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر بودکه به دلیل مشکلات محتوایی توسط هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد و به محاق رفت.
در ادامه و بعد از رایزانی انجام شده، پروانه نمایش این فیلم صادر شد، اما مخالفین با تجمع در جلوی وزارت ارشاد اعتراض خود را نسبت به اکران آن اعلام کردند. با وجود مخالفت‌های انجام شده در نهایت «من مادر هستم» روی پرده رفت ، اما سینماهای حوزه هنری حاضز به اکران آن نشدند. این ساخته جیرانی هر چند با وجود مخالفت‌ها و اعتراض‌ها در تهران و شهرهای دیگر روی پرده رفت ، اما با این حال در شهرهای قم، مشهد و تبریز سینماها از اکران آن سرباز زدند.
فیلم «من مادر هستم» داستان دو خانواده مرفه است که با هم رابطه خانوادگی صمیمیانه‌ای دارد. دختر یکی از این خانواده‌ها به نام «آوا» با بازی باران کوثری توسط سعید(حبیب رضایی ) که او را عمو خطاب قرار می‌دهد مورد تجاوز قرار می‌گیرد و….
در فیلم «من مادر هستم» علاوه بر کوثری و رضایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، پانته‌‌آبهرام و امیر حسین آرمان بازی دارند.
این ساخته فریدون جیرانی را سید غلامرضا موسوی تهیه و تولید کرده است. https://cinemaideal.ir/vdce.z8wbjh8oz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما