۰
plusresetminus
مرضیه وفامهر تهدید به شکایت کرد

تکذیب خبر بدحالی ناصر تقوایی

همشهری نوشته بود که ناصر تقوایی کارگردان مطرح سینما این روزها در بستر بیماری بسر می برد و پرستاری از وی در منزل مراقبت می کند.
تکذیب خبر بدحالی ناصر تقوایی
مرضیه وفامهر خبر بدحالی ناصر تقوایی را تکذیب کرد و تهدید کرد که شکایت می‌کند.

به گزارش سینمایده‌آل  همشهری نوشته بود:«ناصر تقوایی این روزها چه می کند؟ این پرسشی است که در ۴۸ ساعت اخیر برای تعدادی از سینماگران و روزنامه نگاران حوزه سینما، پیش آمده است...
کارگردان «ناخدا خورشید» چند سالی است خانه نشین شده و ارتباط چندانی هم با کسی نداشته و همه راه ها برای پیگیری وضعیتش به همسرش مرضیه وفامهر ختم می شده است.
حالا چند روزی است که وفا مهر از ایران رفته و این پرسش مطرح شده که چه کسی از تقوایی مراقبت می کند؟
پیگیری های خبرنگار ما در نهایت به این نتیجه ختم شد که پرستاری از ناصر تقوایی مراقبت می کند. کارگردان شاخص سینمای ایران که تا دیروز (چهارشنبه ۲۷مهر ماه)، نه همکارانش از او خبر دقیق و موثقی داشتند و نه در خانه سینما، به عنوان جامعه اصناف سینمایی کشور، کسی از وضعیت این روزهای تقوایی مطلع بود.
با توجه به شرایط جسمانی ناصر تقوایی، امکان حضورش در پانسیون یا خانه سالمندان، منتفی است و او نیاز به مراقبت در منزل دارد. حالا اینکه در غیاب همسر، چه بر او می گذرد و چگونه تحت مراقبت قرار دارد؟ پرسشی است که ظاهراً بی پاسخ مانده است.
پیگیری های از تعدادی از اهالی سینما که در همین یکی دو هفته مستقیم و غیرمستقیم از احوالات تقوایی مطلع بوده اند، در نهایت به نگرانی از وضعیت کارگردان ناخدا خورشید ختم شد. این دقیقا همان جایی است که باید خانه سینما، کانون کارگردانان و سازمان به آن ورود کنند.
کارگردانی که دیگر پاسخگوی هیچ تماسی نبود و همیشه همسرش بود که جای او پاسخ می داد؛ همسری که حالا از ایران رفته و تقوایی مانده و پرستاری که از او مراقبت می کند. اینکه در خلوت و سکون و سکوت ناصر تقوایی بر او چه می گذرد را کسی دقیقا نمی داند. خالق «کاغذ بی خط» سال هاست که سکوت کرده و حال و روزش هم هر چه باشد، قطعا خوش نیست...» https://cinemaideal.ir/vdcg.n9xrak9uqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما