۰
plusresetminus
درپی درخواست خواهر ارشا اقدسی مطرح شد؛

چراغ سبز دبیر جشنواره برای سیمرغ بدلکاری

درپی درخواست خواهر ارشا اقدسی که عنوان کرده بود برادرش آرزو داشت رشته بدلکاری در جشنواره فیلم فجر مورد داوری قرار بگیرد، مجتبی امینی دبیر جشنواره با انتشار توییتی به اضافه شدن این جایزه در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر خبر داد.
چراغ سبز دبیر جشنواره برای سیمرغ بدلکاری



 خواهر ارشا اقدسی در نخستین سالگرد درگذشت این هنرمند بدلکار اعلام کرد که از صمیم قلب آ‌رزو دارد تا آخرین و مهم‌ترین آرزوی برادرش، به حقیقت بپیوندد و رشته بدلکاری هم به جشنواره فیلم فجر اضافه شود.

درپی این درخواست و در جهت تحقیق آرزوی ارشا اقدسی، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر با انتشار تویتتی به طور ضمنی از اضافه شدن جایزه بدلکاری در جشنواره پیش رو خبر داد. در توییت امینی آمده است: در سالگرد ارشا اقدسی در تلاش برای احقاق آرزوی او هستیم. امیدوارم تلاش‌ها به نتیجه برسد.

امینی توییت خود را با # جنشواره بین المللی فیلم فجر # بدلکاری تمام کرده است.

مجتبی امینی در حالی از اضافه شدن این جایزه خبر داده که آیین نامه و مقررات جشنواره فیلم فجر چندی پیش اعلام شد، در این آیین نامه هیچ اشاره‌ای به جایزه بدلکاری نشده است.

چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ در تهران و شهرهای بزرگ کشور برگزار می‌شود. https://cinemaideal.ir/vdcj.xe8fuqeiasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما