کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهران غفوریان: فکر نمیکردم نقش «کیان» انقدر مورد استقبال قرار بگیرد .

8 تير 1400 ساعت 23:32


مهران غفوریان در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره مسیر تازه‌اش در بازیگری گفت: به‌دلیل آسیبی که از تصادف سالها پیش داشتم و به مرور هم بیشتر میشد مجبور شدم وزنم را پایین بیاورم، خیلی‌ها از اینکه من انقدر لاغر شدم شاکی‌ و ناراحتند. ولی همون آدم‌ها از نقش جدی‌ای که بازی کردم هم تعریف کردند.
سه سال و نیم در انتخاب کارهایم سخت‌گیری کردم و سمت بازی کردن نقش‌های جدی رفتم و حالا فیزیک و روحیات و حال و هوایم آمادگی این نقش‌ها را دارد. دلم میخواست نقش‌های متفاوتی بازی کنم و خودم را محک بزنم.

از قبل سریال قورباغه قرار بود من و هومن سیدی یک تئاتر دونفره کار کنیم که نشد. و بعد از آن هومن سیدی گفت برای سریالی یک نقش دو قسمتی دارم که حتی من گفتم دو قسمت کم نیست؟ گفت خیلی نقش مهمی هست.

من یک سال و نیم قبل از تولید سریال قرارداد بستم. در فیلمنامه، کیان یک نگهبان چاق بود ولی من وقتی جلوی دوربین رفتم لاغر بودم. اما نتیجه نهایی را هم خودم هم هومن سیدی خیلی دوست داشتیم.

فکر نمی‌کردم این نقش مورد توجه قرار بگیرد. نوید محمدزاده همان زمان فیلمبرداری بهم گفت مهران ترکوندی! اما هومن سیدی خیلی عادت ندارد این چیزها را بگوید، اما رضایت را در چهره‌اش دیدم. واقعا فکر نمی‌کردم اینقدر بازی‌ام مورد استقبال قرار بگیرد و همه دوست داشته باشند.

بعد «قورباغه»، برای سریال «خاتون» قرارداد بستم که آن هم یک نقش جدیه. همچنین برای سریال «جزیره» و «نوبت لیلی» هم قرارداد بستم که نقش‌هایم در آنها هم جدی است. فقط یک کمدی دارم به نام «نیسان آبی» که آن هم کمدی جدی و اجتماعی است.
 


کد مطلب: 847

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/847/مهران-غفوریان-فکر-نمیکردم-نقش-کیان-انقدر-مورد-استقبال-قرار-بگیرد

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir