کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور دوباره ستاره‌ها در جشنواره سی و نهم فجر

25 دی 1399 ساعت 20:03


با اعلام فهرست فیلم های حاضر در بخش نهایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و عدم حضور فیلمسازان بزرگی همچون اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی؛ ستارگانی هم در این دوره از جشنواره حضور دارند که در چند بخش فیلم هایشان را مرور خواهیم کرد. 
در اولین بخش حضور بازیگرانی مانند رضا عطاران، پرویز پرستویی، ابوالفضل پورعرب و مهتاب کرامتی را که در چند دوره از جشنواره فجر غیبت داشته اند را بررسی خواهیم کرد که امسال با یک یا دو فیلم حضوری پررنگ دارند. .
«رضا عطاران» رضا عطاران که آخرین بار با کمدی «مصادره» ساخته مهران احمدی در سی‌ و ششمین جشنواره فجر حضور داشته است، امسال با دو فیلم «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی و کمدی «شیشلیک» اثر محمدحسین مهدویان در جشنواره سی و نهم حضور دارد. .
«پرویز پرستویی» آخرین حضور پرویز پرستویی در جشنواره فجر به فیلم «قاتل اهلی» اثر مسعود کیمیایی به چهار سال قبل برمی‌گردد، او امسال پس از سه دوره غیبت، با فیلم «بدون همه چیز» ساخته محسن قرایی در این جشنواره حضور دارد که شنیده ها از فیلمی متفاوت حکایت دارد. .
«ابوالفضل پورعرب» ابوالفضل پورعرب ستاره سالهای نه چندان دور سینمای ایران که در سال‌های اخیر حضور کمرنگی در این عرصه داشته است، امسال با فیلم «غیبت موجه» ساخته عباس رافعی در جشنواره فجر حضور دارد. .
«مهتاب کرامتی» مهتاب کرامتی نیز آخرین بار سال ۹۶ با فیلم «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت در جشنواره فجر حضور داشت، پس از دو دوره غیبت با فیلم «صحنه‌زنی» ساخته علیرضا صمدی در این رویداد دیده می‌شود./خراسان


کد مطلب: 43

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/43/حضور-دوباره-ستاره-ها-جشنواره-سی-نهم-فجر

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir