کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از رکوردشکنی «فسیل»؛

«ملاقات خصوصی» هم سی میلیاردی شد

30 ارديبهشت 1402 ساعت 9:19

سینمای ایران در هفته گذشته، وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در کنار «فسیل» که رکورد پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را شکسته فیلم های دیگر هم گیشه گرمی داشتند.


سینمای ایران در هفته گذشته، وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در کنار «فسیل» که رکورد پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را شکسته فیلم های دیگر هم گیشه گرمی داشتند.

به گزارش سینماایده آل؛ سینمای ایران در هفته اخیر با توجه به تعطیلی سینماها در روز سه شنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، فروش کمتری نسبت به هفته گذشته داشت و اتفاق مهم آن، اکران فیلم «یقه سفیدها» به کارگردانی شهرام مسلخی است. فیلمی که با وجود برخورداری از 80 سالن، تنها در 2 روز 160 میلیون تومان فروخت که شروع امیدوارکننده ای محسوب نمی شود.

«فسیل» ساخته کریم امینی با فروشی معادل 10 میلیارد تومان صدرنشین جدول بوده و پس از 9 هفته اکران از 136 میلیارد تومان عبور کرد.

ملودرام اجتماعی «سه کام حبس» ساخته سامان سالور با فروشی یک و نیم میلیاردی در رده دوم قرار گرفته و خود را به باشگاه ده میلیاردی ها رساند.

پس از آن به فیلم «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش می رسیم که یک میلیارد تومان فروخته و از مرز هفت میلیارد عبور کرد.

«جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی هم نیم میلیارد تومان از گیشه به دست آورده و به مرز شش میلیاردرسید.

«دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی نیز با وجود برخورداری از انبوه بازیگران سرشناس و قصه ای جذاب، تنها چهارصد میلیون تومان فروخته و دو و نیم میلیاردی شد که فروشی ناامیدکننده به حساب می آید.

«بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان هم با وجود اکران در سالن های محدود و سانس های به اصطلاح مرده، این هفته چهارصد میلیون فروخته و جمع فروش خود را به دو میلیارد تومان رسید که فروش قابل توجهی با توجه به وارد اشاره شده در بالا به حساب می آید.

«ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس هم در رده بعدی قرار گرفته و سرانجام به باشگاه سی میلیاردی ها رسید که با توجه به تلخی های موجود در داستانش فروش قابل ملاحظه ای داشته است.

«غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که از سه روز پیش وارد اکران آنلاین پلتفرم ها شده، به جمع ده میلیاردی ها پیوسته و بالاخره از آن عبور کرد. 

«عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی پس از دو ماه به رقمی معادل هشت میلیارد و هشتصد میلیون تومان رسید که به نظر فروش راضی کننده ای برای این فیلم به نظر می رسد.

در قعر جدول اکران هم فیلم سینمایی «بچه هایب طوفان» ساخته صادق صادق دقیقی قرار دارد که پس از دو ماه به رقم 41 میلیون تومان رسید!


کد مطلب: 3462

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3462/ملاقات-خصوصی-هم-سی-میلیاردی

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir