کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ساخت موسیقی؛

تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید

28 فروردين 1402 ساعت 14:01

فیلم کوتاه «شونه جاده» به کارگردانی بردیا قاسمعلی وارد مرحله ساخت موسیقی شد.


فیلم کوتاه «شونه جاده» به کارگردانی بردیا قاسمعلی وارد مرحله ساخت موسیقی شد.

به گزارش سینماایده آل به نقل از مشاور رسانه‌ای، تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «شونه جاده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بردیا قاسمعلی و نویسندگی ساجده شمس که به ترتیب برعهده بردیا قاسمعلی و مهرداد جلوخانی بوده است، به پایان رسید.

این فیلم کوتاه که درامی اجتماعی‌ست، هم‌اکنون در مرحله ساخت موسیقی توسط پوریا حیدری قرار دارد و به زودی آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود و فاطمه شمس، خسرو شیری، فرانک جواهری و حمیدرضا ترکاشوند بازیگران «شونه جاده» هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دو زوج برای گذراندن تعطیلات به ویلایی می‌روند اما حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد که مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.»

بردیا قاسمعلی از سال 1387 فیلمسازی در حوزه فیلم کوتاه را آغاز و از سال 1389 فعالیت حرفه‌ای خود را در صداوسیما با کارگردانی و تدوین برنامه‌هایی همچون «ساعت بیست و پنج»، «ورزش از نگاه 2»، تله‌فیلم «آینه» و... دنبال کرد. وی با برنامه «گردآفرید» برنده بهترین برنامه سال در سایت آپارات و برای فیلم کوتاه «امروز یک روز معمولی است» نامزد چندین جشنواره خارجی شده است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از؛ تهیه‌کننده، کارگردان، تصویربردار و تدوینگر: بردیا قاسمعلی، نویسنده: ساجده شمس، سرمایه‌گذار: علی خوبانی، مشاور و دستیارکارگردان: میلاد آقازاده، طراح صحنه و لباس: ساجده شمس، گریم: رها غلامی و حامد کریمی، صدابردار: امیرحسین جلالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، موسیقی: پوریا حیدری، دستیاران تصویر: سینا حسینی و سحر شکرالله‌زاده، دستیار صحنه و لباس: مینا معتکف‌فر، طراح پوستر: میلاد سنایی، گرافیک تیزر: نیما قاسمعلی، عکاس پشت‌صحنه: علی شمس و تدارکات و تولید: ابوالفضل طهماسبی.


کد مطلب: 3388

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3388/تدوین-صداگذاری-شونه-جاده-پایان-رسید

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir