کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در شبکه نمایش خانگی؛

آغاز اکران آنلاین «تی تی» در پردیس نماوا

16 اسفند 1401 ساعت 10:10

اکران آنلاین فیلم «تی تی» ساخته تحسین شده آیدا پناهنده از روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه در پردیس نماوا آغاز می‌شود.


اکران آنلاین فیلم «تی تی» ساخته تحسین شده آیدا پناهنده از روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه در پردیس نماوا آغاز می‌شود.

به گزارش سینماایده آل؛ فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور الناز شاکردوست، پارسا پیروز‌فر و هوتن شکیبا از روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه 1401 اکران آنلاین خود را به شکل اختصاصی در پردیس نماوا آغاز می‌کند.

این فیلم یکی از آثار تحسین شده در جشنواره سی ونهم فیلم فجر است که بعد از یکسال انتظار تابستان سال 1401 روی پرده سینماها رفت. تی تی در مدت زمان نمایش خود در سینماهای کشور توانست گیشه خود را به مرز 21 میلیارد تومان برساند.

این ساخته آیدا پناهنده داستان فیزیکدان بیماری (پارسا پیروزفر) است که روی تئوری پایان دنیا کار می کند، او در بیمارستان با خانم نظافتچی عجیبی به نام تی تی (الناز شاکردوست) آشنا می‌شود که به روش رحم اجاره‌ای، فرزند زوج ناباروری را باردار است. آشنایی این دو آغاز ماجرایی بزرگی است که زندگی هردوشان را تغییر می دهد.

پناهنده فیلمنامه «تی تی» را با همکاری همسرش ارسلان امیری به نگارش درآورده است. آنها برای نگارش فیلمنامه این اثر نامزد سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر شدند.

الناز شاکردوست برای بازی در نقش تی تی هم موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از آن خودش کند.


کد مطلب: 3286

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3286/آغاز-اکران-آنلاین-تی-پردیس-نماوا

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir